Kyllä minä ainakin itse tämän allekirjoitan. Kuten jo aiemmin olen sanonut niin Bondeja pitää katsoa oman aikansa tuotteina ja Mooren Bondit on tarkoituksella sellaisia kuin ovat. Överiksi vedetään, joissain enemmän ja joissain vähemmän. Esim. Moonraker on hyvä Bond-leffa. Avaruustouhu menee överiksi, toki siitäkin olisi saanut erilaisen esim. sillä että olisi jätetty ne laseraseet pois, mutta eiköhän se eräs kaukaiseen galaksiin sijoittunut leffa vaikuttanut tuohon aika paljon...
Mooren Bondeissa ei sen kummempaa vikaa ole kuin oikeastaan Octopussyssa ja Kuoleman katseessa se että Moore on ihan oikeasti liian vanha näyttelemään salaista agenttia. Hyvässä kunnossa Moore toki niissäkin on, mutta jos liki 60-vuotias ukko näyttelee jossain 35-40 ikävuoden välillä olevaa kaveria niin kyllähän se väkisinkin näkyy. Moore olisi valehtelematta sopinut paremmin noissa leffoissa ulkoisesti M:n rooliin kuin Bondiksi.
Ja nyt en dissaa Moorea mitenkään. Ei se missään nimessä hänen vikansa ollut että hän sai roolia näytellä niin pitkään. Ja jos jollekin on vielä epäselvää niin Roger Moore on oma suosikkinäyttelijäni kaikista Bondeista.