James Bond -elokuvien liveseuranta

• 1 406 363
  • 40 335
K

kiwipilot

Samaa katsoin mutta jos oli Whitakerin vehjas? Luulisi tosin viimeistään tukikohdan väen ihmettelevän että mikäs perkele ja mitä se tänne tulee.

Helvetti, melkein 33 vuotta olen tuota naureskellut ja ihmetellyt mutta nyt taisi totuus selvitä: tuo on ihan looginen selitys. Tosin punatähti jenkkikoneen peräsimessä vähän mietityttää: aika venäläinen naamiointi olisi.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Daltoni joutui näköjään hiekkamaille kuvauksiin, Connery veteli lähinnä Karibialla eli helppoa oli sikäli hänellä näytellä hyvin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Harmillisen äänekäs on kyllä Jameksinkin helvetinkoneen kello. Ja harmillisen alhaalla naamioitumistarkoitukseen käytetty huivi kun piti lentsikasta poistuiman.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiva kun saatiin heppoja kehiin, filmin kehitykseen.
Minä tykkään elukoista, kunhan niitä ei vahingoiteta eli traumatisoida filmin vuoksi.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmaelementissä taitaa leffan ratkaisu tapahtua vaihteeksi.
Paitsi sitten lopuksi tähtipari kelluu jossakin tyvenessä.
Vesisänky on huono siihen tarkoitukseen, kokemus kirjoittaa.

lis. mä oon liian hidas kirjoittamaan tai sitten leffani täällä periferiassa näkyy viipeellä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ilmaelementissä taitaa leffan ratkaisu tapahtua vaihteeksi.
Paitsi sitten lopuksi tähtipari kelluu jossakin tyvenessä.
Vesisänky on huono siihen tarkoitukseen, kokemus kirjoittaa.

lis. mä oon liian hidas kirjoittamaan tai sitten leffani täällä periferiassa näkyy viipeellä.
Telian lähetyksessä vika kun on viivettä. Toivottavasti ei tule pahoja spoilereita tässä suoran lähetyksen aikana.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harmillisen äänekäs on kyllä Jameksinkin helvetinkoneen kello. Ja harmillisen alhaalla naamioitumistarkoitukseen käytetty huivi kun piti lentsikasta poistuiman.
Jumankekku, kyllä taas joutui allekirjoittanut häpeään. Jos olisi ollut hiljaisempi helvetinkone, niin olisi Jameksin ihmeelliset siekailut loppuneet kuin seinään.

Mutta kyllä taisi olla ehtaa venäläistä laatua silta kun tuommoisella päällä pompsautetulla paukulla romahti noin helposti.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maryam on helposti unohdettava bondinainen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onneksi saatiin vielä Gogol tähän loppuun. Se on Jameksen tukijoukoissa. Lieköhän muuten käynyt Kekkosen ja Koiviston aikoina Suomessakin?

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa että afgaaneilla oli ongelmia lentokentän turvatarkastuksessa.

Noinkohan olisivat Daltonin toiseen Jameksiin pistäneet pahiksiksi huumeparonit jos olisivat tienneet että oli viimeinen mahdollisuus pitää vihollisena kylmän sodan aitoja pääpahiksia.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blääh, ei ollut upee vaan minusta pliisu finaali.
En jaksa katsoa lopputekstejäkään loppuun vaan kiirehdin grillille. Siellä lienee jo jono muodostettu hyvissä ajoin. Prkl.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Turkukin" mainittiin, d' Abo

d'Abo tarkoittaa siis turkulaista, de Abo on siis pohjana.
Ylimieliset ranskalaiset kuuluu leffaillan jatkoksi. Ruotsalaista ååta osaamattomat friteeratut ja muutenkin hienostelevat pellet.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllähän tämä oikein toimiva raina oli jälleen. Sanoisin että kyllä tämä ehkä aavistuksen parempi on näistä Daltonin Bondeista, toki toisaalta Lupa tappaa on teemaltaan ihan erilainen. Siinä on kyse Bondin henkilökohtaisesta kostoretkestä joten ei sitä suoraan voi verrata.

Mutta viihdyttävää oli jälleen ja otteluseuranta oli kovalla tasolla. Huomenna jatkuu.

Kyllähän tämä oikein toimiva raina oli jälleen. Sanoisin että kyllä tämä ehkä aavistuksen parempi on näistä Daltonin Bondeista, toki toisaalta Lupa tappaa on teemaltaan ihan erilainen. Siinä on kyse Bondin henkilökohtaisesta kostoretkestä joten ei sitä suoraan voi verrata.

Mun mielestä huomattavasti parempi.

Aloitus oli kuin kopio Craigilta, ensin loistava sisääntulo ja toisessa vähän tylsähkö kostoretki.

Oli muuten jännää tajuta pikkuvesselinä että on pyörinyt samana vuonna kun leffa on tehty kuvauspaikoilla Gibraltarilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy