Keskustellaan tulevasta Bond- elokuvasta ja siitä, kuka on uusi tuleva Bond?Mitähän tässä oikein tekee, kun nämä Neloselta loppuvat? Odottaa ensi kesää ?
Ja Tappava ase 2.1989 oli muuten melkoinen leffavuosi, silloin ensi-iltansa sai lisäksi mm. Batman ja Indiana Jones ja viimeinen ristiretki sekä Syntynyt 4. heinäkuuta.
Lupa tappaa on todennäköisesti ensimmäinen Bond, jonka olen katsonut. FilmNetistä (jonnet ei muista) varmaan joskus vuoden 1990 aikana.
1989 oli muuten melkoinen leffavuosi, silloin ensi-iltansa sai lisäksi mm. Batman ja Indiana Jones ja viimeinen ristiretki sekä Syntynyt 4. heinäkuuta.
Eihän sille käy muuta kuin jalkaa vähän maistellaan.Eikös Felix selviä tästä hainsyöttinä olemisesta? Kuoliko sitten myöhemmin?
Joo, muistan kun ekan kerran katsoin tämän niin olin silleen että mitä helvettiä minä juuri näin. Olin ehkä jotain 10-11v. Ei ollut kovin mukavaa katseltavaa.Tää hainsyöttökohtaus oli aikanaan jotenkin ahdistava ja edelleen kyllä korostaa mukavasti pääkonnan pahuutta.
Ne tappoi sen.Mitä ne tuolle Dellalle tekivät vai kunhan vaan kolkkasivat?
On otettu Live and Let Die - kirjasta. Kirjoissa sillä Felix Leiterilla olikin sen jälkeen merirosvokapteeni tyyliin koukku ja tekojalka.Tämähän oli muuten jossain kirjassakin.