James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 248 709
  • 36 516

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vieläkin harmittaa Felixin ja sen vaimon kohtalo. Lähes yhtä paha kuin Jameksen ja Teresan kohtalo.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllä on petrattavaa CIA:n aseenkäyttökoulutuksessa kun M16:lla vetää putiikin ykkösagentti vaan lonkkasarjaa ja ilmeisesti vielä olettaa johonkin osuvansa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onpas morsmaikku tainnut nauttia himppusen sitä naista väkevämpää. Ja Felix on kyllä hiaman naiivin oloinen kaveri kun jättää eukkonsa Jameksin hellään huomaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
1989 oli muuten melkoinen leffavuosi, silloin ensi-iltansa sai lisäksi mm. Batman ja Indiana Jones ja viimeinen ristiretki sekä Syntynyt 4. heinäkuuta.
Ja Tappava ase 2.

Itse asiassa näistä leffoista Batman, Indiana Jones ja Tappava ase 2 vaikuttivat siihen että Bondit alkoivat ilmestyä loppuvuodesta eivätkä kesällä. Nämä siis ilmestyivät Bondin kanssa lyhyen ajan sisällä kaikki ja ainakin osittain veivät lipputuloja.

Jännä huomio muuten että uusi Bondihan olisi tullut jo keväällä ensi-iltaan, mutta koronavirus siirsi sen syksylle.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lupa tappaa on todennäköisesti ensimmäinen Bond, jonka olen katsonut. FilmNetistä (jonnet ei muista) varmaan joskus vuoden 1990 aikana.

En ole jonne, joten ainakin minä muistan. Muuttuiko tämä aikanaan Canaliksi vai miten se menikään?

1989 oli muuten melkoinen leffavuosi, silloin ensi-iltansa sai lisäksi mm. Batman ja Indiana Jones ja viimeinen ristiretki sekä Syntynyt 4. heinäkuuta.

Tähän kun lisätään vielä esimerkiksi Ghostbusters II, Paluu tulevaisuuteen II ja Tappava ase II, niin oli tosiaan kova vuosi.

Itsekin muistan joskus 1989-90 katsoneeni näitä mainitsemiani ja lainauksesta boldattuja videovuokraamosta (jonnet ei muista) lainattuna. Ja niitä katsottiin sen lainausviikonlopun aikana melko monta kertaa. On se nykyään vaan helppoa tämä leffojenkin katsominen. Sen kun kotisohvalta käsin valitsee mieleisensä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei voi mitään, tämä Felixin ja Dellan kohtalo on kyllä tosi inha. Meinaa tulla jopa fyysisesti paha olo edelleen.

Löytyihän se Bond-leffojen soft spot itselleni.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eikös Felix selviä tästä hainsyöttinä olemisesta? Kuoliko sitten myöhemmin?

Tämä Anthony Zerbe eli Milton Krest on tuttu jostain vanhemmasta lännensarjasta. Teaspoon taisi olla roolihahmon nimi. Olikohan sarjan nimi suomeksi Pony Express tms.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää hainsyöttökohtaus oli aikanaan jotenkin ahdistava ja edelleen kyllä korostaa mukavasti pääkonnan pahuutta.
Joo, muistan kun ekan kerran katsoin tämän niin olin silleen että mitä helvettiä minä juuri näin. Olin ehkä jotain 10-11v. Ei ollut kovin mukavaa katseltavaa.

Ja Della..! Tää on kanssa paha. Ai saakeli.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mitä ne tuolle Dellalle tekivät vai kunhan vaan kolkkasivat?

Vähän tyhmä veto kyllä Sanzhesilta lähteä tappamaan CIA:n ukkoja kun huomioi ettei tuosta montaa vuotta aiemmin jenkit käyneet asevoimin tiputtamassa Noriegan kellä oli hyvin vastaavat touhut kuin tämän leffan pahiksella.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vähän erikoisen näköinen jamespotkukelkka tuo akvaarionpitäjä.
 
Olen miettinyt mistä yksi kaveri töissä on tuttu, perkele se olikin Sanchezillä aikaisemmin hommissa mutta leikannut viikset pois ja ruvennut rehellisiin hommiin. Vaihtanut nimensäkin Milton Krestistä.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Synkät on lähtökohdat tarinalle, Daltonin lisäksi vain ehkä Craigin ja varauksella Conneryn voisi kuvitella tähän koston enkeliksi. Tämä siis, vaikka Moore mulle onkin se "oikein" James.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös