Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Tää hainsyöttökohtaus oli aikanaan jotenkin ahdistava ja edelleen kyllä korostaa mukavasti pääkonnan pahuutta.
Eihän sille käy muuta kuin jalkaa vähän maistellaan.Eikös Felix selviä tästä hainsyöttinä olemisesta? Kuoliko sitten myöhemmin?
Joo, muistan kun ekan kerran katsoin tämän niin olin silleen että mitä helvettiä minä juuri näin. Olin ehkä jotain 10-11v. Ei ollut kovin mukavaa katseltavaa.Tää hainsyöttökohtaus oli aikanaan jotenkin ahdistava ja edelleen kyllä korostaa mukavasti pääkonnan pahuutta.
Ne tappoi sen.Mitä ne tuolle Dellalle tekivät vai kunhan vaan kolkkasivat?
On otettu Live and Let Die - kirjasta. Kirjoissa sillä Felix Leiterilla olikin sen jälkeen merirosvokapteeni tyyliin koukku ja tekojalka.Tämähän oli muuten jossain kirjassakin.
Ei Conneryakaan kyllä tuollaiseen olisi oikein mitenkään voinut laittaa. 60-luvulla ylipäätään muutenkin tällaisen tekeminen ei olisi ollut ihan ajankuvan mukaista.Synkät on lähtökohdat tarinalle, Daltonin lisäksi vain ehkä Craigin ja varauksella Conneryn voisi kuvitella tähän koston enkeliksi. Tämä siis, vaikka Moore mulle onkin se "oikein" James.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Se on varmaan helppo palata Jameksin töihin tuommoisen eroilmoituksen jälkeen. Ilmankos vaihtoivatkin ukkoa.
Joo tänään ei ole paljon viivelähtöjä otettu. Punaisen jälkeen kiekko päätyyn ja äijää perään. Tänään pelataan voitosta.Aika suoraviivainen on tämäniltainen pelikirja ollut Jameksilla, ei suotta mitään turhia hiippailuja ja muita vaan rätkitään vaan surutta menemään.