Maryam Åbo on yksi surkeimmista jameksen muijista, mielestäni.
Makuasioita nämä. Mun naismakuuni Maryam d'Abo on kauneimpia Bond-tyttöjä ikinä.
Maryam Åbo on yksi surkeimmista jameksen muijista, mielestäni.
Tämä olisikin ihan mielenkiintoinen matsi. Makuasioista on vaikea löytää absoluuttista totuutta, mutta kokeillaanpa leikkimielellä paras seitsemästä kaksintaistelua. Kuoleman katse vie voiton; Tunnarissa, Juonessa, Pääpahiksessa... Octopussy vie voiton; Bondissa. Pari vuotta vetreämpi Moore on ehkä vähän parempi. Tilanne on parhaillaan 3-1 Kuoleman katseelle. Bond-tyttö lienee yksi matsi, mutta makuasioista on vaikea väitellä. Itse pidän Kuoleman katseen kattausta nätimpänä, mutta Maud Adamsilla on omat faninsa tälläkin palstalla. En siis ota kantaa tähän. Mitkä olisi kaksi muuta kategoriaa / matsia? Vekottimet (Autot yms.) ja toiminta? Vekottimista en tiedä, mutta toiminta menee Kuoleman katseelle. Octopussin toimintakohtaukset on niin kainalopierukamaa, että ne sopisivat paremmin Bond-parodiaan. Näin ollen lohkaisisin Kuoleman katseelle tästä sen neljännen voiton, joka riittänee paras seitsemästä systeemillä.Näin vääriin mielipiteisiin voi sanoa vain HÖPÖ HÖPÖ! Kuoleman katse saa Octopussyltä paras seitsemästä -sarjassa korkeintaan yhden otteluvoiton - tuomarivirheen avulla ehkä kaksi.
Oliko Kuoleman Katseessa toimintakohtauksia? Lienee jokin toinen samanniminen elokuva kyseessä. Okei, oli siellä vähän heiluntaa sillalla loppukohtauksessa ja lumikinoksilla alkukohtauksessa.Octopussin toimintakohtaukset on niin kainalopierukamaa, että ne sopisivat paremmin Bond-parodiaan. Näin ollen lohkaisisin Kuoleman katseelle tästä sen neljännen voiton, joka riittänee paras seitsemästä systeemillä.
Helppohan se on kun pääsee ainoan oikean Bondin jälkeen katettuun pöytään. Hymiö.The Real Deal näyttää tänään miten nää tilanteet kuuluu hoitaa. Sori @Roger Moore
Kyllä vaan. Vaikka en tuota aikaa elänytkään niin kyllä tätä on jotenkin hienoa katsoa tuon itäblokkikuvan vuoksi. En tiedä mikä siinä kiehtoo.A vot, kyllähän tämän leffan itäblokkinostalgia puhuttelee. Jotenkin oon alkanut vuosien myötä tykkäämään näistä Daltonin Jameksista yhäti enemmän.
Ehkä Q oli lähdössä Bratislavan yöhön ja kaipasi vähän vahviketta.Q vetää tässä jo nitroja ja on silti vielä 13 vuoden päästä mukana.
Raportoitu.Dalton on kyllä pätevä Bond, Moore oli ihan hupiukko.