James Bond -elokuvien liveseuranta

• 1 405 127
  • 40 335

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Renkaiden vinguttamista biitsillä. Sen Jameksi taitaa.

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On Her Majesty's Secret Service on toiseksi parasta, mitä on v. 1969 tullut - mä olen parasta!

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Bond auttaa generation talentia kun ultimaattiset paineet kauden alkaessa. Vihu on kuitenkin heti iholla.

Minkälainen vastaanotto tällä oli aikoinaan? Connerysta Lazenbyyn ja onhn tämä tyyliltäänkin vähän erilainen.

Yksi omista suosikeista kyllä.

e. Bournetkin pölli leikkauksen tämän alkukähinöistä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
En voi kyllä mitään sille että Lazenby on tuon kirveellä veistetyn naamansa kanssa melkoinen karisman musta aukko.

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hei, sarkasmia - hokasin!

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
di Vicenzo ja mcdavidmainen irtiotto ja mikä rytmin muutos. Dominointia.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
On Her Majesty's Secret Service on toiseksi parasta, mitä on v. 1969 tullut - mä olen parasta!
Täällähän lienee runsaasti ns. miehen ikään ehtineitä. Minulla on vielä reilut yhdeksän vuotta matkaa rajapyykkiin.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuohan on yksi koko elokuvahistorian turhimpia repliikkejä tuo "sille toiselle ei koskaan käynyt näin". Ei se ole hauska one-liner tai mitään, se on vain tyhmä kommentti..

Minkälainen vastaanotto tällä oli aikoinaan? Connerysta Lazenbyyn ja onhn tämä tyyliltäänkin vähän erilainen.

Yksi omista suosikeista kyllä.
Itse asiassa todella yleinen mielipide tuntuisi olevan se, että tämä leffa on koko Bond-sarjan aivan parhaita tarinoita, jonka sitten vain Lazenby "pilaa"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy