O.Itse asiassa tän leffan parasta antia on M:n ja C:n välinen valtataistelu.
C turvautuu cheapshotteihin ja sucker puncheihin, muuten M vie kuin pässiä narustaItse asiassa tän leffan parasta antia on M:n ja C:n välinen valtataistelu.
En edes tiedä, mutta Kun maailma ei riitä?Missä muussaleffassamatsissa Jameksi veneilee Thamesilla?
Kun maailma ei riitä.Missä muussaleffassamatsissa Jameksi veneilee Thamesilla?
Tulee ihan Austin Powersit mieleen.On ollut kyllä vahva matsi Blofeldilta. Joka kerta kun julistaa miten nerokkaasti tuhoaa Bondin, vetää 10x enemmän vituiksi itse.
Kaikissa Craigin Bondeissa on se ongelma että ne on liian pitkiä. Quantum olisi voinut olla lyhytelokuva.Näihin lopun muutamaan minuuttiin olisi voinut päättää Craigin Bondit, mutta pohjille olisi pitänyt vain saada vajaa 3h laadukas elokuva juonen kera.
Noin tunnin vajaa. Pari tuntia olisi ollut sopiva mitta.Näihin lopun muutamaan minuuttiin olisi voinut päättää Craigin Bondit, mutta pohjille olisi pitänyt vain saada vajaa 3h laadukas elokuva juonen kera.
Noin tunnin vajaa. Pari tuntia olisi ollut sopiva mitta.
Mitenkähän jos molemmat yhdistäisi joksikin kahden tunnin leffaksi niin toimisikohan. Toki se Skyfall on siinä välissä, tosin se nyt sinänsä on ihan oma tarinansa pl. M:n kohtalo.Onhan tämä loppu ihan hyvä ja parempi kuin mikään Quantumissa. Toisaalta taas verrokin vahvuus on tiiviys. Laita nyt nämä kaksi sitten jonkinlaiseen paremmuus- tai huonommuusjärjestykseen. En ainakaan itse pysty.
Ehdottomasti olisi pitänyt kynäillä toisella tavalla kasaan. Siitä olemme samaa mieltä. Puutuin vain elokuvan pituuteen, joka olisi syytä puristaa kahden tunnin tuntumaan, mieluiten vähän sen alle. Näissä 2,5 tunnin möhkäleissä on aivan liian paljon turhaa tyhjäkäyntiä, puhumattakaan yli 160-minuuttisesta NTTD:stä.Olisihan nämä juonilangat ja eeppisen Spectren toki johonkin reiluun 2h voinut saada myös paketoitua. Ei sillä.
Ihan toisella tavalla tämä leffa olisi pitänyt kuitenkin kynäillä kasaan.
Ehdottomasti olisi pitänyt kynäillä toisella tavalla kasaan. Siitä olemme samaa mieltä. Puutuin vain elokuvan pituuteen, joka olisi syytä puristaa kahden tunnin tuntumaan, mieluiten vähän sen alle. Näissä 2,5 tunnin möhkäleissä on aivan liian paljon turhaa tyhjäkäyntiä, puhumattakaan yli 160-minuuttisesta NTTD:stä.