Tän ketjun vuoksiMä ihan oikeasti mietin että olen nähnyt tän lähemmäs 10 kertaa ja joka kerta mietin että miksi.
Tän ketjun vuoksiMä ihan oikeasti mietin että olen nähnyt tän lähemmäs 10 kertaa ja joka kerta mietin että miksi.
Syy ja seuraus, ilman otteluseurantaa en katsoisi. Tosin jostain syystä olen itse se katalyytti usein.Tän ketjun vuoksi
Tai vaikkapa Quentin Tarantino ohjaajaksi. Waltz ei olisi mennyt hukkaan.Gary Oldmania yrittivät IMDB:n mukaan saada mutta treidi meni puihin. Olisi varmasti ollut ihan erinäköinen matsi, jos Gary olisi saatu mukaan.
Itse olin varsin innoissani, kun kuulin Waltzin esittävän elokuvan pahista. Kunniattomissa Paskiaisissa mies oli mainio. Kuten myös Django Unchainedissa, vaikkei siinä pahista esittänytkään.Waltz on hyvä näyttelijä, mutta onhan tuo ihan komediaa että ukko flexaa miten nero on.
Itse olin varsin innoissani, kun kuulin Waltzin esittävän elokuvan pahista. Kunniattomissa Paskiaisissa mies oli mainio.
Täydellinen alisuoritus leffan valmennustiimiltä.
Oldman olisi tehnyt ne 2+1 tehtaan takuulla. Olisiko riittänyt voittoon saakka, en tiedä, mutta ainakin Gary olisi tarjonnut mahdollisuuden voittaa.jos rooli olisi Oldhamista huolimatta ollut tuollaista munatonta hiihtelyä niin tiesä sitten olisiko sen parempi ollut.
Sanotaanko näin, että en ole valmis siihen. Sen verran paska oli pl. lähes Pallosalaman tasoinen kameratyö.Melkein pitäisi laittaa porukalla No Time To Die striimaten.
Kyllähän tuosta pitäisi välittyä jokaiselle katsojalle tilanteen uhka. Muka 'kaiken pahan takana'. Huvittavaa.Tuo semilässyttävä puhetyyli tuo mieleen agenttiparodia Kingsmanin ja siinä lässyttävän Samuel L Jacksonin. Erona vain se että se oli tarkoituksellista vässyköintiä.
Ei olisi mitään asiaa tällä jengillä keväisin edes konferenssisemifinaaleihin saakka, jos sattuisivat pelaamaan samassa divisioonassa Keyser Sözen kanssa. Lohkojako suosii.Tuoko muka on maailmanlaajuisen rikollisjärjestön pelottava, arvovaltainen pomo?
Siis tän leffan viimeinen tunti on aivan jumalattoman pitkäveteinen.
Viimeisin, ei viimeinen.Siis tän leffan viimeinen tunti on aivan jumalattoman pitkäveteinen.
Ois ollut muuten ihan komea auringonlaskukin äsken tuolla. Noh, jospa huomenna olisi myös.
Ekan kierroksen sweep odottaisi jopa Torontoa vastaan.Ei olisi mitään asiaa tällä jengillä keväisin edes konferenssisemifinaaleihin saakka, jos sattuisivat pelaamaan samassa divisioonassa Keyser Sözen kanssa. Lohkojako suosii.
Oli se lopun seikkailu siellä MI6:n vanhassa päämajassa myös aika väsynyttä.Viimeisin, ei viimeinen.
Ainakin muistelisin lopun toiminnan olevan merkittävästi parempaa kuin mikään ennen sitä. Jopa ihan Craigin aikakauden parhaimmistoa.
Tai sitten sitä vain valehtelee itselleen. On se Arizonakin fanipojan silmissä ensi kauden contender.
Toivottavasti tippuu vielä savupiippuun joskus.Oli kyllä vahva setti Blofeldilta.
Jos on 55min (tai tässä tapauksessa 155min) Skyfallin koristepatsaita muistuttavana peurana ajovaloissa niin kyllä se näennäinen pyöritys päätösminuuteilla on ihan mukava juttu. Vaikka ei sitten kulmista pääsisikään vetopaikoille.Oli se lopun seikkailu siellä MI6:n vanhassa päämajassa myös aika väsynyttä.
Tää räjähdys taitaa olla edelleen leffahistorian isoin.