Kyllähän tuo Ralph Fiennes vetää M:n roolin vähintäänkin hyvin, etenkin kun ottaa huomioon että saappaat ovat isohkot.
Kieltämättä osaa hyvin ilmentää tunnetta kun pitäisi mennä sääntökirjan mukaan, mutta asiat pitäisi hoitaa myös.
Kyllähän tuo Ralph Fiennes vetää M:n roolin vähintäänkin hyvin, etenkin kun ottaa huomioon että saappaat ovat isohkot.
Tässä nähdään lopputulos, kun Vesper ei ole neuvomassa.Eikö Bond tiedä, että solmion oikea mitta pitää olla sellainen että "kärki" koskettaa vyön solkea
Mä ihan oikeasti mietin että olen nähnyt tän lähemmäs 10 kertaa ja joka kerta mietin että miksi.Tämä. On. Huono. Elokuva.
Kyllähän tämä on ihan pätevä Jason Bourne -elokuva.Tämä. On. Huono. Elokuva.
Mä ihan oikeasti mietin että olen nähnyt tän lähemmäs 10 kertaa ja joka kerta mietin että miksi.
Gary Oldmania yrittivät IMDB:n mukaan saada mutta treidi meni puihin. Olisi varmasti ollut ihan erinäköinen matsi, jos Gary olisi saatu mukaan."kukkuu"
En tiedä kuka teki tilauksen tuosta lässyttävästä vässykästä.
Niin no, jos rooli olisi Oldhamista huolimatta ollut tuollaista munatonta hiihtelyä niin tiesä sitten olisiko sen parempi ollut.Gary Oldmania yrittivät IMDB:n mukaan saada mutta treidi meni puihin. Olisi varmasti ollut ihan erinäköinen matsi, jos Gary olisi saatu mukaan.
Tän ketjun vuoksiMä ihan oikeasti mietin että olen nähnyt tän lähemmäs 10 kertaa ja joka kerta mietin että miksi.
Syy ja seuraus, ilman otteluseurantaa en katsoisi. Tosin jostain syystä olen itse se katalyytti usein.Tän ketjun vuoksi
Tai vaikkapa Quentin Tarantino ohjaajaksi. Waltz ei olisi mennyt hukkaan.Gary Oldmania yrittivät IMDB:n mukaan saada mutta treidi meni puihin. Olisi varmasti ollut ihan erinäköinen matsi, jos Gary olisi saatu mukaan.