James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 250 504
  • 36 523

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän tuo Bondin takakarvaus ihan kelvollista junnuksi on. Jalka liikkuu.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saman huomion olen myös tehnyt. Eilen heti avauskohtauksessa tosiaan joku VGA-tason kamera puhelimessa ja mietin että ei ole vanhentunut kovinkaan arvokkaasti. Tämä vain yksi esimerkki.

Vanhemmissa Bondeissa taas on nykyjonneille niin vanhentunutta tavaraa, että se on jo sinällään eksoottista ja "uutta".

Hupaisaa kaiken kaikkiaan.

Älä nyt! 2006 "Sony Ericsson" oli kovaa valuuttaa kännykkärintamalla, nyt toki James vaihtanut nokialaiseen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kellään ei ole raksalla edes kuulonsuojausta! Ei näy edes eareita. Työsuojeluvaltuutettu paikalle!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Nuori mies (53) tietty vielä kyseessä, jos vielä yksi tämänkin jälkeen? :)

Nyt kun tätä Bondin touhua katsoo ensimmäisessä vaihdossa, niin enpä tiedä. Varmaan jo vuodet voimahyökkääjänä painaa, ymmärrettävästi. Se rogermooremainen "ei voimalla vaan älyllä" ei ihan sovi Craigin Jaskan pelityyliin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aijjai, Jameksi meni naapurin koppiin riehumaan kun koki että oli vastapuoli pelannut liian rumasti. Ymmärtäähän sen mutta kyllä pitäisi silti malttaa virallisia sanktioita.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kaveri menee suurlähetystöön ja alkaa ampua silmittömästi. My GOD
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Naapurin koutsi katsoo vaan ihmeissään että mikäs perkeleen enforsseri tää oikein oli.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Älä nyt! 2006 "Sony Ericsson" oli kovaa valuuttaa kännykkärintamalla, nyt toki James vaihtanut nokialaiseen.

Epäpyhä liitto (siis Sony Ericsson)! Nokia oli itselleni se ainoa oikea aina Windows-sekoiluun saakka. Android-aikakaudella olen palannut taas aika ajoin Nokian pariin, vaikka aitoon ja alkuperäiseen ei taida olla nimen lisäksi juuri mitään yhteyttä.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Vaikka vanhojen Bondien nostalgia uppoaa meikäläiseen parhaiten, niin onhan tää Craigin eka hemmetin hyvä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä nyt! 2006 "Sony Ericsson" oli kovaa valuuttaa kännykkärintamalla, nyt toki James vaihtanut nokialaiseen.

Kyllä! Sony Ericsson Walkman W800i nevöfoget. Löytyy muuten vielä tuolta jostain varaston laatikosta. Muistan ikuisesti, kun tuli tuo broidin kanssa käytyä haettua talvi-iltana Stockalta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Epäpyhä liitto (siis Sony Ericsson)! Nokia oli itselleni se ainoa oikea aina Windows-sekoiluun saakka. Android-aikakaudella olen palannut taas aika ajoin Nokian pariin, vaikka aitoon ja alkuperäiseen ei taida olla nimen lisäksi juuri mitään yhteyttä.
Juu nykyinen Nokia ei on eri Nokia kuin alkuperäinen Nokia. Nokia.

Mulla on yksi Android-nokia ollut. Ihan hyvä laite.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Le Chiffre vaikuttaa tylsältä pelikirjapelaajalta. Ja onkin sitä.

M on selvästi tiukentanut otettaan GM:n roolissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juu nykyinen Nokia ei on eri Nokia kuin alkuperäinen Nokia. Nokia.

Mulla on yksi Android-nokia ollut. Ihan hyvä laite.

Hinta-laatusuhteeltaan ovat kyllä mainioita laitteita nämä nykyiset nokialaiset.

Hopeiseen omenaan en tule sortumaan koskaan. Enkä nyky-Huaweihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös