Meni ohi. Oliko Jameksi ratsailla?
Meni ohi. Oliko Jameksi ratsailla?
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.Olin just sanomassa, että tässäkin leffassa joku ihmeen tanskalainen skiikke-böy pahiksena. Missä tosiaan Peter Franzen, Jasper Pääkkönen, Hannu-Pekka Björkman, Samuel Edelmann ja Kari Hietalahti?
Vaadin vähintään, että Solar Films otetaan seuraavan Bond-leffan jonkilaiseksi yhteistyökumppaniksi, että saadaan vähän suomalaisväriä valkokankaalle. Aika monta miljoonaa markkaa/euroa bondleffoilla kun on täälläkin taottu jo 1960-luvulta lähtien.
Ohjaajahan (Renny Harlin) meiltä löytyy niin ikään, kuin myös kuvauspaikkoja.
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.
Lisäksi tämän otteluseurannan voisi sisällyttää jotenkin mukaan.
Vaadin vähintään, että Solar Films otetaan seuraavan Bond-leffan jonkilaiseksi yhteistyökumppaniksi, että saadaan vähän suomalaisväriä valkokankaalle. Aika monta miljoonaa markkaa/euroa bondleffoilla kun on täälläkin taottu jo 1960-luvulta lähtien.
Ohjaajahan (Renny Harlin) meiltä löytyy niin ikään, kuin myös kuvauspaikkoja.
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.
Lisäksi tämän otteluseurannan voisi sisällyttää jotenkin mukaan.
Craig on ollut tätä kuvattaessa (2005) 37 vuotias. Kaksi vuotta minua nuorempi ja jos nyt ihan rehellinen olen itselleni, olen aivan poikanen verrattuna tuohon äijään Bahamalla. En oikein pysty kuvittelemaan, että Daniel miettisi samalla tavalla minusta, jos roolit olisi toisin päin.