James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 250 348
  • 36 523

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Missä tumma smokki. My GOD. Näkee et kyse on junnusta
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tyköistuva on neidon mekko. Tykkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Pojilla sökörinki pyörii, varmasti hyvässä hengessä ja sopuisilla panoksilla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Laittaako Jameksi Fordin likoon?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuon kikkarapään storyline on edelleen leffasarjan traagisimpia. Yksi mies vie rahoja, autoa, muijaa ja lopulta henkeä myöten kaiken.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Auto vaihtaa omistajaa avaimilla ja parkkilapulla. Jossain byroslaviassa vaatisivat muutakin tositetta mutta Jameksilassa on rennompi meininki.

Ja vosukin tuli kaupan (ja Jameksin) päälle, kiva peli tää pokeri.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin just sanomassa, että tässäkin leffassa joku ihmeen tanskalainen skiikke-böy pahiksena. Missä tosiaan Peter Franzen, Jasper Pääkkönen, Hannu-Pekka Björkman, Samuel Edelmann ja Kari Hietalahti?

Vaadin vähintään, että Solar Films otetaan seuraavan Bond-leffan jonkilaiseksi yhteistyökumppaniksi, että saadaan vähän suomalaisväriä valkokankaalle. Aika monta miljoonaa markkaa/euroa bondleffoilla kun on täälläkin taottu jo 1960-luvulta lähtien.
Ohjaajahan (Renny Harlin) meiltä löytyy niin ikään, kuin myös kuvauspaikkoja.
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.

Lisäksi tämän otteluseurannan voisi sisällyttää jotenkin mukaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.

Lisäksi tämän otteluseurannan voisi sisällyttää jotenkin mukaan.

Suoraan vaan koko Vintiöiden cast messiin. Jukka Puotilalle varmasti löytyy rooli myös.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaadin vähintään, että Solar Films otetaan seuraavan Bond-leffan jonkilaiseksi yhteistyökumppaniksi, että saadaan vähän suomalaisväriä valkokankaalle. Aika monta miljoonaa markkaa/euroa bondleffoilla kun on täälläkin taottu jo 1960-luvulta lähtien.
Ohjaajahan (Renny Harlin) meiltä löytyy niin ikään, kuin myös kuvauspaikkoja.

Helsinki voi taas toimittaa Moskovan virkaa, kuten niin monesti ennenkin.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Craig on ollut tätä kuvattaessa (2005) 37 vuotias. Kaksi vuotta minua nuorempi ja jos nyt ihan rehellinen olen itselleni, olen aivan poikanen verrattuna tuohon äijään Bahamalla. En oikein pysty kuvittelemaan, että Daniel miettisi samalla tavalla minusta, jos roolit olisi toisin päin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jäi vielä paljon yli. Juha Veijonen, Santeri Kinnunen tai Vesa Vierikko johonkin hullun tiedemiehen rooliin.

Lisäksi tämän otteluseurannan voisi sisällyttää jotenkin mukaan.

Lisätään vielä Martti Suosalo. Oli Control-pelissäkin talkkarina rallienglannillaan. Ei paljon muita näyttöjä tarvitsekaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Craig on ollut tätä kuvattaessa (2005) 37 vuotias. Kaksi vuotta minua nuorempi ja jos nyt ihan rehellinen olen itselleni, olen aivan poikanen verrattuna tuohon äijään Bahamalla. En oikein pysty kuvittelemaan, että Daniel miettisi samalla tavalla minusta, jos roolit olisi toisin päin.

Craigilla on aika kirveellä veistetyt kasvot, tuollainen Englannin Åke Lindman.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Puukon Veljeksethän ne siinä, mutta missä on Arttu perkele
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jameksi nylkee pahiksen näyttelyesineeksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Välillä aina mietityttää että miten maaginen kehokontrollii Jameksilla on tai vaihtoehtoisesti peliasuna kollarit kun tuossa punamekoinen missukka kiehnäsi kimpussa kuin olisi kevätaika laitumella ja niin vaan Jaska hyppäsi täysin ongelmitta suorittamaan tehtävän seuraavaa osaa, eli missukan oharointia.

Demitrioksen osa pääsikin sitten päätökseensä. Ei mitenkään toistaitoisimmasta päästä edes mitä antijamekseihin tulee, mutta olihan tuo Jaska vaan aika hirveässä tikissä rookiekaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös