Mitä helvettiä, lähtikö pikkumies meren pohjaan?
Katsoitko oikeesti ekan kerran tämän? Olen kyllä vähän jopa kateellinen...Mitä helvettiä, lähtikö pikkumies meren pohjaan?
Mitä helvettiä, lähtikö pikkumies meren pohjaan?
Paskimmillaankin parasta.Ei tätä katselukerrat yhtään paranna. Yksi huonoimmista Bond-leffoista.
Muistan vaan panokohtaukset.Katsoitko oikeesti ekan kerran tämän? Olen kyllä vähän jopa kateellinen...
Tämä on ollut Nelosen linja leffojen suhteen usein muutenkin, eli alkuviikosta tulleita leffoja näytetään vielä viikonloppuna uudelleen.Mutta kuka on Nelosen järjen ääni tässä, että vkl näytetään nuo viikolla jo pyörineet Bondit. Tällaiset kokeneemmat katsojat kun muutenkin jo osaa nuo ulkoa.
Tämä on ollut Nelosen linja leffojen suhteen usein muutenkin, eli alkuviikosta tulleita leffoja näytetään vielä viikonloppuna uudelleen.
Nyt Niilo herralla alkaa vieroitusoireet olemaan jo aika pahalla tasolla. Katso nauhalta joku Bond nyt heti. Herrajumala mies kirjoittelee tänne edellisten uusintojen aikatauluja odottelun helpottamiseksi. Nyt nopeasti joku interventio kehiin @Roger Moore @CuJo#31 @Viherpuiston Ruoska17.7.17 tuli muuten 007 ja Pallosalama...
On tuo Maud Adams myös aika tyrmäävä. Ennen Ekland meni blondina edelle, mutta nyt melkein päin vastoin. Tänään vasta katson tämän uusinnan neloselta.Onhan sekin kyllä ihan huikea....
Olen aina ihmetellyt tätä hautajaiskohtausta, miten arkunkantajat saivat tapetun agentin tuosta noin vaan arkun sisään, mutta kai siinä on jokin valepohja, joka väistyy juuri sopivasti ja painuu taas alas.
Stromberg on muuten ensimmäinen Bond-leffoja varten kehitetty pahis. Rakastettuni-kirjassa ollaan vissiin Spectren jäljillä ja vaikka siinä ei Blofeldia esiinnykään niin ilmeisesti alunperin tähän leffaan olisi kaavailtu Blofeld pahikseksi. Kaikki Spectreen liittyvät oikeudet olivat kuitenkin Pallosalaman tekijöillä joten tähän kehiteltiin sitten Ströba ja vissiin tuon Rakastettuni-kirjan kanssa tällä ei ole muuta yhteistä kuin nimi.Pääperkeleenä toimii omalaatuinen pohatta, Karl Stromberg (eli Curt Jürgens). Hän haluaa tuhota maanpäällisen elämän ja perustaa uuden sivilisaation veden alle. Päämaja on upea sukeltava linnoitus. Mukavan suureelliset ovat myös Strombergin suunnitelmat.