Eikö Jameksi osaa käynnistää autoa suoraan johdoista? Mä olen pettynyt.
Ei se nyt mikään Mäkkaiveri sentään ole.
Eikö Jameksi osaa käynnistää autoa suoraan johdoista? Mä olen pettynyt.
Ja sitten upean takaa-ajokohtauksen kimppuun. Melkein yhtä kova kuin Bulittin Mustang vs. Charger.
Ei ollut aikaa.Eikö Jameksi osaa käynnistää autoa suoraan johdoista? Mä olen pettynyt.
Muikkeli silti nukahti kaappiin. Bond hiljainen rakastaja?James painoi saatana kaks tuntia. Ei sentään heti perään enää toista naikkosta.
Muikkeli silti nukahti kaappiin. Bond hiljainen rakastaja?
Ihanaa omistautumista <3Tässä kun nyt kesken joutuu autolla oikeasti ajaan niin tilanneseurannalla pysyy kärryllä missä menmään
Joko takaluukku on auki
Tämä on omistautumista, seurataan Bondia tämän ketjun kautta. Arvostan.Tässä kun nyt kesken joutuu autolla oikeasti ajaan niin tilanneseurannalla pysyy kärryllä missä menmään
Joko takaluukku on auki
Tuossahan muuten joku stunttimies kuoli kun tuo lentävä auto ei sitten ihan niin hyvin lentänytkään.
Ehdit hyvin seuraamaan viimeisen erän.Kotona taas =). Ois voinu kyllä mennä kans ruutu.fi ja laittaa luuri kojelaudalle
Hmm, muistelin lukeneeni täältä viime kesänä että tuon lentävän auton kanssa oli vähän häikkää mutta taisi olla fake news.Wikipedian mukaan tuossa käytettiin radio-ohjattavaa pientä "lentoautoa". Oikean kokoinen ei pystynyt lentämään ollenkaan.
Korkkiruuvitemppu meni sitten kerralla purkkiin.
Tais jäädä matkalle. Veteen osuessa oli vielä tallella.Missä toinen "ponttooni" koneesta
Kantaa selvästi kortensa kekoon ilmastonmuutoksen estämiseksi.Onkohan Scaramangalla 5G-yhteydet kunnossa?
James osaa sittenkin myös lentääkin.Rasti seinään: Jameksi toi lentokoneen hallitusti alas ilman, että hyppäsi koneesta tai romutti sen kentän pintaan.