Tulevan leffan tunnari julkaistiin eilen. Ihan yhtä mitäänsanomaton kuin edellinenkin.
Tulevan leffan tunnari julkaistiin eilen. Ihan yhtä mitäänsanomaton kuin edellinenkin.
Jep. En jaksanut edes kuunnella loppuun vaan kaksi ja puoli minsaa riitti. Säästän energiaani sitten alkutekstien ajakasi. Mutta tosta biisistä oli tehty myös tällainen preview klippi jossa nyt oli hieman uutta kuvamatskua leffasta:Booooriing! On kyllä harvinaisen tylsä kappale.
Adelen tunnari on loistava, kuten myös itse leffa. Bondiahan tuo tunnari nyt oli, mutta tylsän naisen versio Skyfallista silti. Kaksi esitystä kuullut tältä kukavitulta nyt ja kumpikin aiheuttanut lähinnä hohhoijaa-fiiliksen. Ei herätä noin mitään fiiliksiä ja leffateatterissa sitten keväällä vai alkukesästä lähinnä toivoo että loppuispa alkutekstit jo.Minusta tämä uusin Bond-tunnari on ihan hyvä, tyylikäs biisi. Melkein samalla tasolla kuin Adelen Skyfall. Slovarin voi vetää hyvin tai huonosti, minusta tämä slovari on vedetty hyvin. Ei mulla muuta...
Silloin oli tärkeää, että tunnareissa on Melodia.Ollaan kuitenkin aika kaukana niistä ajoista kun Bondeissa oli jatkuvasti mieleenpainuvia esityksiä. 60-70-luvut toki lähes läpeensä, mutta myös 90-luvun Tina Turner, Garbage ja Sheryl Crow olivat kovia vaikka ne leffat olivatkin välillä aika karseita..
Jotenkin toi pieni klippi vaan vahvisti mun epäilyksiä siitä että Léa Seydouxin esittämälle Madeleine Swannille käy leffassa köpelösti.
Sylvia Trench selvisi.Ei kai kukaan Bond-tyttö voi kahdesta elokuvasta hengissä selvitä?
Kaikki Bond-elokuvat on lisätty Viaplayhin. Porukoilta löytyy ainakin joku 007-boksi, mutta kun täältä kotoa ei löydy yhtään laitetta, joka pyörittäisi noita niin tämähän on mitä mainioin uutinen. Tässähän kerkeää hyvin katsomaan näitä leffoja ennen uusimman tekeleen tuloa elokuvateattereihin.
Tämmönen tuli vastaan. Jopa kopio-Cornell on parempi kuin aito versio.
Kelvollinen suoritus, mutta kyllä tämä Eilishin suoritus selkeästi edelle menee. Kannattaa malttaa lopun tulitteluun tai kelata sinne.
Eilishia on sanottu hiljaiseksi hönkäilijäksi, mutta eipä järjettömän pelkistetty akustisen piekseminen ja raspiröhinä kamalan toimiva vastalause ole. Cornell-kopiolta liki kaikki tunnelmointi ja nyanssit hukassa. En itsekään allekirjoita kaikkea Eilishin hönkäilyä jonain neroutena, mutta tämä Bond-tunnari on suvereenisti hallussa.
Nähty jo. 1.5/5. Aika kaukana tulittelusta.
2.33 ja ihan oikeata tulitusta.
Sehän jo pian uusin Bondi paukahtaa teattereihin.
No enpä minäkään tiedä mitä sitten hait tuolla Eilishin "tulittelulla" Bond-kappaleessa jos ei voi esimerkkinä laittaa Bond-kappaletta/artistia, joka oikeasti osaa tulittaa.En tiedä mitä haet, mutta nyt taisi olla puhe tulevan Bondin tunnarista. Minä en ainakaan tätä Billie Eilishin tunnaria saati sen livevetoa kaikkien aikojen parhaiden joukkoon ole laskenut.
No enpä minäkään tiedä mitä sitten hait tuolla Eilishin "tulittelulla" Bond-kappaleessa jos ei voi esimerkkinä laittaa Bond-kappaletta/artistia, joka oikeasti osaa tulittaa.