Tuo Skyfallin avausepisodi eli vauhtipätkä on minusta parasta A-ryhmää. Autoja lommoille ja mopoilla enduroajoa, sitten vanhoja lännenkuvia kunnioittava junan katolla taistelu, preludina nokkelaa kaivinkoneen käyttöä, VW Kuplien pudottelua.
Mulle on käynyt vastaava juttu parikin kertaa. Enkelit ja Demonit -leffan kohdalla tuo kävi joitain vuosia sitten ja joku Spider-Man -leffa oli kanssa sellainen mitä aloin katsomaan ensimmäistä kertaa mutta sitten tajusinkin että tämähän on nähty.Edit. Nyt kun tätä on katsonut, niin kyllähän minä tämän olen katsonut joskus kokonaan kun loppuratkaisunkin nyt muistaa. Ei kyllä mitään hajua milloin tämän olen nähnyt
Tuli tossa äsken katsottua mikä on Bond-leffojen rankkaus IMDB keskiarvojen mukaan.
Ehkä pieni yllätys oli että "Kultainen silmä" ja "Elät vain Kahdesti" oli noin korkealla. Myös "Kuolema saa odottaa" lefalla ylättävän korkea IMDB keskiarvo...
Mulle on käynyt vastaava juttu parikin kertaa. Enkelit ja Demonit -leffan kohdalla tuo kävi joitain vuosia sitten ja joku Spider-Man -leffa oli kanssa sellainen mitä aloin katsomaan ensimmäistä kertaa mutta sitten tajusinkin että tämähän on nähty.
Tuon kolmipyöräsellä ajelun kyllä muistin, mutta en laskenu, koska kolmipyöräne... ja koska melkoista pelleilyä...Connery kurvaili monttumopolla ja kuuautolla Timanteissa. Oikealla prätkällä sitten Älä kieltäydy kahdesti leffassa.
No Time to Die: Billie Eilish Will Perform the Title Song for James Bond 25 - IGN
Billie Eilish has been confirmed as the artist who will write and record the next James Bond theme song.www.ign.com
Billie Eilish laulaa uuden Bond-tunnusmusiikin No Time To Diessa. Hans Zimmer vastaa soundtrackistä puolestaan.
Itselle riitti samat kolme kapaletta. Samalla selvis itselle se kuka esitti sen yhden ärsyttävän biisin joka soi välillä kuntosalilla radiosta. Mutta olihan sillä tytöllä ihan kiva ääni, eli potentiaalia on hyvään biisiin kunhan vaan joku muu säveltää sen. Madonna on yksi kaikkien aikojen pop-legendoista ja ehkä nimekkäin Bond-tunnarin esittäjä, mutta häneltä on tullu kuitenkin se kaikkien aikojen paskin Bond-tunnari. Se toiseksi paskin taas oli viime Bond-leffassa ja sepä voitti oscarin, joten makuja on tosiaan monia.e. Kolme kappaletta riitti, voi sitä taas voivotella mantraa "ennen kaikki oli paremmin" jos tässä on nykypäivän suosituimpia artisteja. Toki ei pidä tuomita kokonaan, onnistuneita Bond-tunnareita on tullut aika heikoilta artisteilta ennenkin.