James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 250 276
  • 36 522

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä on muuten muistaakseni aikamoisella varmuudella torpattu erään fanaattisen Bond-fani-Youtube-heebon toimesta. Ilmeisesti ja mahdollisesti Adamsin kohtaus olisi jossain vaiheessa leikattu pois (tämäkin on spekulaatiota).

Tämä(kin) aihe nousee joka vuosi esille täällä seurannassa. Ja hyvä niin!
Silti aion kyllä joka vuosi etsiä Maudia sieltä taustalta ja joka vuosi olen myös ihan varma että siinähän se Maud on, vaikka totuus olisi ihan jotain muuta!

Olikos se nyt niin, että Adams oli kyllä Kuoleman katseen kuvauspaikalla pyörähtämässä ja tästä sitten lähti nämä spekulaatiot liikkeelle?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Silti aion kyllä joka vuosi etsiä Maudia sieltä taustalta ja joka vuosi olen myös ihan varma että siinähän se Maud on, vaikka totuus olisi ihan jotain muuta!

Olikos se nyt niin, että Adams oli kyllä Kuoleman katseen kuvauspaikalla pyörähtämässä ja tästä sitten lähti nämä spekulaatiot liikkeelle?
Tuossa linkkaamani videon alussa Adams itse avaa tuota asiaa. Eli hän oli taustalla paikalla, mutta ilmeisesti leikattu lopullisesta versiosta pois.

Hän itse asiassa kehottaa katsojiakin etsimään ja ilmoittamaan jos löytyy.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
@Viherpuiston Ruoska ja @Denverin Munasyndi kaveri tuossa heitti, että J.W Pepper olisi tässä tai seuraavassa elokuvassa turistina taustalla??? Pitääkö muka paikkaansa. Epäilen että ei kyllä ole kummassakaan

Maud Adamshan esiintyy Kuoleman katseessa laiturilla
Tämä on ensimmäinen kerta, kun joku sanoo, että Pippuri olisi muissa rainoissa kuin Mooren kahdessa ensimmäisessä Jameksissa. En ole nähnyt mitään lähdettä, joka tukisi väitettä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuossa linkkaamani videon alussa Adams itse avaa tuota asiaa. Eli hän oli taustalla paikalla, mutta ilmeisesti leikattu lopullisesta versiosta pois.

Hän itse asiassa kehottaa katsojiakin etsimään.
Tutkin itse asiassa netistä tuota, Adams on itsekin heittänyt joskus parikymmentä vuotta vettä myllyyn ja todennut että "you found me", viitaten tuohon naiseen joka on viiksivallun kanssa videolla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
How many James Bond movies did Maud Adams appear in?

three Bond movies

Has appeared in three Bond movies (the only Bond Girl to do so). She starred in Octopussy (1983), The Man with the Golden Gun (1974) and appeared as an extra in a crowd scene in A View to a Kill (1985


Lähde:

@Roger Moore
@CuJo#31
@Denverin Munasyndi
@Viherpuiston Ruoska
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
How many James Bond movies did Maud Adams appear in?

three Bond movies

Has appeared in three Bond movies (the only Bond Girl to do so). She starred in Octopussy (1983), The Man with the Golden Gun (1974) and appeared as an extra in a crowd scene in A View to a Kill (1985


Lähde:

@Roger Moore
@CuJo#31
@Denverin Munasyndi
@Viherpuiston Ruoska
Tätähän on itse kukin varmasti yrittänyt varmistaa, mutta ainakaan minä en ole täysin varma. Nettiinhän voidaan kaikenlaista valheellistakin kirjoitella.

Voiko tästä kuvasta tämän asian todentaa 100-prosenttisesti? Mielestäni kasvonpiirteet eivät täysin vastaa Adamsia.

 
Suosikkijoukkue
HIFK
How many James Bond movies did Maud Adams appear in?

three Bond movies

Has appeared in three Bond movies (the only Bond Girl to do so). She starred in Octopussy (1983), The Man with the Golden Gun (1974) and appeared as an extra in a crowd scene in A View to a Kill (1985


Lähde:

@Roger Moore
@CuJo#31
@Denverin Munasyndi
@Viherpuiston Ruoska
En luottaisi Imdb:hen sokeasti, koska monet "faktat" siellä taitavat olla fanien kirjoittamia, kuten tuokin esittely. Pitäisi kutsua Mulder & Scully tutkimaan asiaa.

@CuJo#31 ehti ensin.

En tarkoita, ettei sivustoon voisi luottaa ollenkaan, mutta pieni varaus kannattaa joskus säilyttää, jos asiasta on muualla ristiriitaista tietoa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuka soittaa Maud ja kysyy. Kan du beretta, hur många tid du var i James Bond. 2 eller 3
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Itse olen bongannut Maudin tuolta laiturilta jo useampana kesänä.
Itse olen bongannut useampana kesänä ihan muilta laitureilta, Hanko, Kotka to name a few, mutta tämäkin erään toissapäiväisen jutun tavoin need to know -basis.

Bernard Leelle ei koskaan oikein tajua jättää hyvästejä tässä vaiheessa, kun mies saa ruutuaikaa (ehkä jopa TOP3 hänen Bondeistaan?) ja käy ihan kentälläkin. Sitten ensi viikon seikkailussa se iskee pahasti, kun näkee hyvin samankaltaisen imupaperin imppaajan stunttaamassa pyytämättä ja yllätyksenä. Tämä siis koskee molempia leffoja. Toisessa ehkäpä suurin järkytys tulee Tannerin revisionistisen kohtelun myötä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tänään joutuu vähän kyllä taiteilemaan myös EM-futiksen välillä.

Oliko tossa kuuraketin pöllimisessä samanlaiset musat luin Elät vain kahdesti leffan alussa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös