Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
MY GOD Holly Goodhead. Mennäänkö naimisiin?
En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.
Ei kai näitä sokkona olisi voinut vetääkään?En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.
Ei.@Viherpuiston Ruoska @Denverin Munasyndi onko sama linna kuin Kuoleman katseessa
MEki saatiin kymmenvuotiaina tjsp jotain leffoja vuokrattua mitkä K-x olikaan silloin, mutta ei ikinä noin hienosti sanottu takaisin :DKertonut ennenkin mutta ostin aikanaan alaikäisenä Lupa Tappaa VHS kasetin Palokan entiseltä R- Kioskilta. Myyjä myi ku sanoin et mulla on lupa ostaa =).
En silti pääse yli kurkkuvoileivästä.Jaa niin tämän jameksin pahishan on selvästi hieman täysipäisempi esikuva Elon Muskille.
Mullakin ekat muistikuvat Bondeista on tuolta iältä, ehkä jopa vähän nuorempi. Sen muistan että eka leffa mitä katselin oli Vaaran vyöhykkeellä. Enhän mä siitä mitään tajunnut, hyvä jos kunnolla lukea osasin.Ei kai näitä sokkona olisi voinut vetääkään?
Ensimmäiset Jameksit tuli katsottua kotisohvalla ehkä 6-7-vuotiaana. Ällöttävien pusuttelukohtausten aikana peitettiin silmät. Sillä sai varmastikin kierrettyä ikärajan.
Miksi Q välähti äsken tuolla?
Emmä voi tietää kun mulla ei ole kymmentätuhatta viestiä tähän ketjuun!!No Bond mieleen tuli "Kello" jota Q esitteli. Valot päälle
Southwest 1380?Jotenkin näin visioin silmissäni sen Alaska Airlinesin lennonkin, jolla lähti ovi tai ikkuna paikaltaan, mutta taisi todellisuus olla aika paljon tylsempi.
This one goes to 21.Chang käytteli säätimiä kuin Spinal Tapin mikseri.
Aina oppii uutta. Tää on ketjuEmmä voi tietää kun mulla ei ole kymmentätuhatta viestiä tähän ketjuun!!
Seymorin bondi itelläni, sit joku missä vene lentää autotien yli tjsp rämeikössä, conneryn Fort knoxit to name a few. Noi kai saatu veehoässälle silloin niin katsonut uudestaan.Parhaiten on jäänyt lapsuudesta mieleen Pallosalama, kun se oli nauhoitettu kasetille ja sitä sitten katsoin monesti. Siksi en varmaan enää tykkää siitä.