James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 250 124
  • 36 522

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun Jussi lähti Tepsistä Kanadaan, niin eikö epäilty että miten pärjää vieraan kielen kanssa? Hyvin näyttää enkku taipuvan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jaa niin tämän jameksin pahishan on selvästi hieman täysipäisempi esikuva Elon Muskille.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.

Kertonut ennenkin mutta ostin aikanaan alaikäisenä Lupa Tappaa VHS kasetin Palokan entiseltä R- Kioskilta. Myyjä myi ku sanoin et mulla on lupa ostaa =).
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Viherpuiston Ruoska @Denverin Munasyndi onko sama linna kuin Kuoleman katseessa
Ei.
Drax:
Zorin:
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kertonut ennenkin mutta ostin aikanaan alaikäisenä Lupa Tappaa VHS kasetin Palokan entiseltä R- Kioskilta. Myyjä myi ku sanoin et mulla on lupa ostaa =).
MEki saatiin kymmenvuotiaina tjsp jotain leffoja vuokrattua mitkä K-x olikaan silloin, mutta ei ikinä noin hienosti sanottu takaisin :D
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kuinkas vanha jameksi oli kun sutkautti ettei ole seitsenkymppistä koskaan paikalla kun tarvitaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kai näitä sokkona olisi voinut vetääkään?

Ensimmäiset Jameksit tuli katsottua kotisohvalla ehkä 6-7-vuotiaana. Ällöttävien pusuttelukohtausten aikana peitettiin silmät. Sillä sai varmastikin kierrettyä ikärajan.
Mullakin ekat muistikuvat Bondeista on tuolta iältä, ehkä jopa vähän nuorempi. Sen muistan että eka leffa mitä katselin oli Vaaran vyöhykkeellä. Enhän mä siitä mitään tajunnut, hyvä jos kunnolla lukea osasin.

Eka sitten oikeasti mieleen jäänyt on varmaankin Octopussy.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi Q välähti äsken tuolla?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Connery olisi järjestänyt itselleen tusoonia tuossa tilanteessa.

No Rookeri hoitaa sen nyt.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parhaiten on jäänyt lapsuudesta mieleen Pallosalama, kun se oli nauhoitettu kasetille ja sitä sitten katsoin monesti. Siksi en varmaan enää tykkää siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös