hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei tarvitse kuin mennä paikallisen jäähallin kaljakatsomoon, niin sieltä löytyy useampi.Ps. jokaisella on tuttavapiirissään Hugo Draxin näköinen mies.
Ei tarvitse kuin mennä paikallisen jäähallin kaljakatsomoon, niin sieltä löytyy useampi.Ps. jokaisella on tuttavapiirissään Hugo Draxin näköinen mies.
It also saw romance blossom between Jaws and Dolly, a small, pig-tailed blonde with braces, comically played by Blanch Ravalec.
Dollyn olemattomat hammassuojat ovat puhuttaneet vuosikymmenestä toiseen. Vuonna 2016 MI6 HQ kysyi Twitterin käyttäjiltä, mikä Dollyssä heidän mielestään eniten kiehtoi Jawsia ensi silmäyksellä. Äänestyksen vaihtoehdoissa voidaan havaita pientä johdattelua...
Vaan osataan sitä paremmissakin piireissä. Kymmenen vuotta sitten, kun Jaws siirtyi ajasta ikuisuuteen, BBC:n muistokirjoituksessa todettiin seuraavaa:
Tämä on muuten muistaakseni aikamoisella varmuudella torpattu erään fanaattisen Bond-fani-Youtube-heebon toimesta. Ilmeisesti ja mahdollisesti Adamsin kohtaus olisi jossain vaiheessa leikattu pois (tämäkin on spekulaatiota).Maud Adamshan esiintyy Kuoleman katseessa laiturilla
Silti aion kyllä joka vuosi etsiä Maudia sieltä taustalta ja joka vuosi olen myös ihan varma että siinähän se Maud on, vaikka totuus olisi ihan jotain muuta!Tämä on muuten muistaakseni aikamoisella varmuudella torpattu erään fanaattisen Bond-fani-Youtube-heebon toimesta. Ilmeisesti ja mahdollisesti Adamsin kohtaus olisi jossain vaiheessa leikattu pois (tämäkin on spekulaatiota).
Tämä(kin) aihe nousee joka vuosi esille täällä seurannassa. Ja hyvä niin!
Tuossa linkkaamani videon alussa Adams itse avaa tuota asiaa. Eli hän oli taustalla paikalla, mutta ilmeisesti leikattu lopullisesta versiosta pois.Silti aion kyllä joka vuosi etsiä Maudia sieltä taustalta ja joka vuosi olen myös ihan varma että siinähän se Maud on, vaikka totuus olisi ihan jotain muuta!
Olikos se nyt niin, että Adams oli kyllä Kuoleman katseen kuvauspaikalla pyörähtämässä ja tästä sitten lähti nämä spekulaatiot liikkeelle?
Tämä on ensimmäinen kerta, kun joku sanoo, että Pippuri olisi muissa rainoissa kuin Mooren kahdessa ensimmäisessä Jameksissa. En ole nähnyt mitään lähdettä, joka tukisi väitettä.@Viherpuiston Ruoska ja @Denverin Munasyndi kaveri tuossa heitti, että J.W Pepper olisi tässä tai seuraavassa elokuvassa turistina taustalla??? Pitääkö muka paikkaansa. Epäilen että ei kyllä ole kummassakaan
Maud Adamshan esiintyy Kuoleman katseessa laiturilla
Tutkin itse asiassa netistä tuota, Adams on itsekin heittänyt joskus parikymmentä vuotta vettä myllyyn ja todennut että "you found me", viitaten tuohon naiseen joka on viiksivallun kanssa videolla.Tuossa linkkaamani videon alussa Adams itse avaa tuota asiaa. Eli hän oli taustalla paikalla, mutta ilmeisesti leikattu lopullisesta versiosta pois.
Hän itse asiassa kehottaa katsojiakin etsimään.
Spectre esimerkiksi voisi tälläisiä valheita levittää. Nehän on joka puolella.Tämä on ensimmäinen kerta, kun joku sanoo, että Pippuri olisi muissa rainoissa kuin Mooren kahdessa ensimmäisessä Jameksissa. En ole nähnyt mitään lähdettä, joka tukisi väitettä.
Tätähän on itse kukin varmasti yrittänyt varmistaa, mutta ainakaan minä en ole täysin varma. Nettiinhän voidaan kaikenlaista valheellistakin kirjoitella.How many James Bond movies did Maud Adams appear in?
three Bond movies
Has appeared in three Bond movies (the only Bond Girl to do so). She starred in Octopussy (1983), The Man with the Golden Gun (1974) and appeared as an extra in a crowd scene in A View to a Kill (1985
Lähde:
Maud Adams | Actress, Director
Known for: Octopussy - mustekala, 007 ja kultainen ase, Rollerballm.imdb.com
@Roger Moore
@CuJo#31
@Denverin Munasyndi
@Viherpuiston Ruoska
En luottaisi Imdb:hen sokeasti, koska monet "faktat" siellä taitavat olla fanien kirjoittamia, kuten tuokin esittely. Pitäisi kutsua Mulder & Scully tutkimaan asiaa.How many James Bond movies did Maud Adams appear in?
three Bond movies
Has appeared in three Bond movies (the only Bond Girl to do so). She starred in Octopussy (1983), The Man with the Golden Gun (1974) and appeared as an extra in a crowd scene in A View to a Kill (1985
Lähde:
Maud Adams | Actress, Director
Known for: Octopussy - mustekala, 007 ja kultainen ase, Rollerballm.imdb.com
@Roger Moore
@CuJo#31
@Denverin Munasyndi
@Viherpuiston Ruoska
"JÄVLA BERETTA!", huutaisi M taustaltaKuka soittaa Maud ja kysyy. Kan du beretta, hur många tid du var i James Bond. 2 eller 3
Itse olen bongannut useampana kesänä ihan muilta laitureilta, Hanko, Kotka to name a few, mutta tämäkin erään toissapäiväisen jutun tavoin need to know -basis.Itse olen bongannut Maudin tuolta laiturilta jo useampana kesänä.