Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 580 949
  • 11 775

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On se kyynel, kun sellanen joukkue joka tekee enemmän töitä voittaa. Suomi saisi ottaa mallia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vida on selvästi päässyt joidenkin ihon alle, mutten käsitä syytä tähän. Valistaisiko joku?
 

Aapee79

Jäsen
Kaksi paitaa ostin ennen kisoja, nyt molemmat finaalissa.

Otan vastaan ideoita sekä mahdollisia rahapanoksia seuraavia paitaostoksia varten.

Osta parempilaatuisia paitoja jos eivät kuukautta kauempaa kestä.

Kiitti vaan @FASlapsi kun muijani herätit. Tuli vaan naurua suusta. Paljon. Tosin tulee sylkeekin, kun just on ekaa yötä 250e purukiskot suussa. Vittu nää on paskat. Mut kuulemma sit mun leuasta tulee tosi rento ja kaikkee. Kun eka nyt en nielase ja tukehu näihin. Tosin sittenhän rentoo oiski.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vida on selvästi päässyt joidenkin ihon alle, mutten käsitä syytä tähän. Valistaisiko joku?

Hän on mulkku ja kusipää koska minä päätin niin hetken mielijohteesta kaverin naamataulun nähtyäni ja minun sanani on laki täällä koska olen kaksinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen sekä Mensa-kerhon jäsen jonka ÄO meni testissä yli asteikon ja kaiken lisäksi vielä hyvin vaatimaton enkä mielelläni tee itsestäni mitään numeroa. Valistuitko?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Hän on mulkku ja kusipää koska minä päätin niin hetken mielijohteesta kaverin naamataulun nähtyäni ja minun sanani on laki täällä koska olen kaksinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen sekä Mensa-kerhon jäsen jonka ÄO meni testissä yli asteikon ja kaiken lisäksi vielä hyvin vaatimaton enkä mielelläni tee itsestäni mitään numeroa. Valistuitko?

Valistuin ja ymmärsin nyt hyvin nuo aiemmat purkaukset. Sen sijaan tuota Mensa-juttua en pysty yhtälöön sullomaan mitenkään, mutta tuo menee jo ohi aiheen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitä noihin paitaostoksiin tulee, ostan ensi maanantaina Tallinnasta todella tyylikkään paidan.

Kannattaa tuoda myös alkoholia sieltä. Se on halvempaa kuin Suomessa.

Meinaatko käydä missä liikkeessä ?


Muuten mitähän noi tekstit noissa lipuissa tarkoitti ?

Niin ja mitä tulee Vida jr lipun tallomiseen niin mun mielestä on ala-arvoista että mm. Yleisurheilussa aikuiset kääriytyy oman maansa lippuun hikisenä... ?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Belgia hienolla maalilla johtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös