Mä luulen taas, että veskarin oli tarkoitus vaan suoristaa lippu nurtsilla ja nostaa se ylös. Mutta Vida Jr. tepsutti paikalle ja ei kai mokke voinut lippua hänen altaan nykäistä.Erikoinen idea Kroatian veskalta antaa muksunsa talloa vissiin maan lippua nurtsilla?
Mua ottaa niin aivoon. Sitä aikaa odottaen kun tiettyjen joukkueiden huiput aikanaan vanhenee ja lopettaa ja jää alkulohkoon (Ranska)
Erikoinen idea Kroatian veskalta antaa muksunsa talloa vissiin maan lippua nurtsilla?
Ei ollut oma poika, joten ei se mitään.Erikoinen idea Kroatian veskalta antaa muksunsa talloa vissiin maan lippua nurtsilla?
Kyllä Saksa vielä voittaa.
Sovitaan näin. Se varmaan saa sinut ja muaddibin onnelliseksi.Kukaan muu ei huomannut tuota kuin sinä. Ei edes Subasic itse.
Hyi hitto, Vida. Pepe on jo vanha mies, tosta uus inhokkitoppari. En kyl tiiä kuin vanha toi on, toivottavasti niin vanha ettei kestä finaaliin asti.
Olisihan huippukuntoinen Steven Gerrard ollut aika kova sana tänään Englannin keskikentällä.Englannin pitäisi saada oma Modric keskikentälle. Sitten voidaan puhua EM- tai MM-finaalista. Kane on riittävän hyvä kärki vielä muutamat arvokisat, molariongelmakin näyttää voitetulta tapaukselta tällä hetkellä. Tuo pakisto riittää kyllä. Mutta se keskikenttä...
Niin voittaakin.
Jos Saksa valtaisi tässä välipäivinä taas kerran Ranskan, ja entisen Ranskan joukkue voittaisi finaalin, niin olisiko silloin Saksa mestari?
Hendo on sellanen köyhän miehen SG, mutta mä kaipaan nimenomaan sitä huipputaitoa tuonne, eikä niinkään niitä pitkiä tarkkoja syöttöjä. Kane ei ole ihan sellanen target-pelaaja, että sille voisi laittaa niitä pistoja ihan solkenaan. Lähemmäs aluetta pitää päästä ja siihen tarvitaan noita modriceja. Jos jollain genetiikan ihmeellä voisi luoda tarkoittamani täydellisen pelaajan, se olisi Modricin tai Hazardin taito ja De Bruynen juoksu- ja laukaisuvoima.Olisihan huippukuntoinen Steven Gerrard ollut aika kova sana tänään Englannin keskikentällä.
Kyllä mä sanoisin, että mestari on silloin Saksa ja Kroatiahan on vanha Saksan vasalli eli lopussa Saksa voitti.
Kaksi paitaa ostin ennen kisoja, nyt molemmat finaalissa.
Otan vastaan ideoita sekä mahdollisia rahapanoksia seuraavia paitaostoksia varten.
Kaksi paitaa ostin ennen kisoja, nyt molemmat finaalissa.
Otan vastaan ideoita sekä mahdollisia rahapanoksia seuraavia paitaostoksia varten.
No päivänselvä rike, ei kahta sanaa siitä.Jäbä suojas vaa naamaa ja nyt se oliki käsivirhe. Ei saatana
Linjatuomari ja avustava.Kaksi paitaa ostin ennen kisoja, nyt molemmat finaalissa.
Jos Saksa valtaisi tässä välipäivinä taas kerran Ranskan, ja entisen Ranskan joukkue voittaisi finaalin, niin olisiko silloin Saksa mestari?