On se kyynel, kun sellanen joukkue joka tekee enemmän töitä voittaa. Suomi saisi ottaa mallia.
Ivo Linna & Rock Hotel ?Mitä noihin paitaostoksiin tulee, ostan ensi maanantaina Tallinnasta todella tyylikkään paidan.
Oot aika raskas kaveri. Relaa vähän.
Mun edellinen ja luultavasti viimeinen Sadamarket-tason futispaita on Balotellin taivaansininen ysipaita.Mitä noihin paitaostoksiin tulee, ostan ensi maanantaina Tallinnasta todella tyylikkään paidan.
Mitä noihin paitaostoksiin tulee, ostan ensi maanantaina Tallinnasta todella tyylikkään paidan.
Linjatuomari ja avustava.
Ivo Linna & Rock Hotel ?
Äläny, TOJn ja Kisapuiston korvike lähes kaikessa, hyvää viihdettä.Oot aika raskas kaveri. Relaa vähän.
Vida on selvästi päässyt joidenkin ihon alle, mutten käsitä syytä tähän. Valistaisiko joku?
Kaksi paitaa ostin ennen kisoja, nyt molemmat finaalissa.
Otan vastaan ideoita sekä mahdollisia rahapanoksia seuraavia paitaostoksia varten.
Osta parempilaatuisia paitoja jos eivät kuukautta kauempaa kestä.
Vida on selvästi päässyt joidenkin ihon alle, mutten käsitä syytä tähän. Valistaisiko joku?
Just hyvä se Ukraina-kommentti. En minäkään kyllä ymmärrä herraan kohdistuvaa vihaa.Jotain noloo kommenttii oli heittänyt ryss... eikun venäläisistä ja ukrainalaisista ja oliko jotain muutakin. En mä tiiä. Seuraan vaan laumaa.
Hän on mulkku ja kusipää koska minä päätin niin hetken mielijohteesta kaverin naamataulun nähtyäni ja minun sanani on laki täällä koska olen kaksinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen sekä Mensa-kerhon jäsen jonka ÄO meni testissä yli asteikon ja kaiken lisäksi vielä hyvin vaatimaton enkä mielelläni tee itsestäni mitään numeroa. Valistuitko?
Jari Litmanen pelasi Ajaxissa kaikki kilpailut mukaanlukien 257 ottelua.Litmanen sentään pelas Ajaxissa. Kahdesti.
Mitä noihin paitaostoksiin tulee, ostan ensi maanantaina Tallinnasta todella tyylikkään paidan.