Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 585 196
  • 11 775

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ai miksi Belgia ei hyökännyt samaan tapaan kuin ensimmäisellä puoliajalla? Miksiköhän ei? Taidat olla hyvä manageri Fifa 18 pelissä.....

Jaa Fifa 18 pelissä oikein?
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Olisihan se huvittavaa, jos Ruotsi pääsisi huomenna jatkoon kun tänään on pudonnut Uruguay ja Brasilia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos suomalaisten asiantuntijoiden, lähinnä Pasasen puhe on vaikeasti ymmärrettävää, Itävallassa on tilanne vielä hankalampi. Ymmärrän jälkipuinnista vain pelaajien nimet.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Ranska
Belgia
Kroatia-Venäjä
Ruotsi-Englanti

joku noista on siis mestari. Ei kyllä olis uskonut. Ekasta noista pareista on sellainen ettei oikeastaan väliä. Toisesta mielummin Englanti.

Mutta jäljellä olevista vaihtoehdoista mieluisin mulle olisi Belgia-Englanti. Kamalin Ranska-Ruotsi. Hyi mikä finaali. Mutta aika näyttää
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ranska
Belgia
Kroatia-Venäjä
Ruotsi-Englanti

joku noista on siis mestari. Ei kyllä olis uskonut. Ekasta noista pareista on sellainen ettei oikeastaan väliä. Toisesta mielummin Englanti.

Mutta jäljellä olevista vaihtoehdoista mieluisin mulle olisi Belgia-Englanti. Kamalin Ranska-Ruotsi. Hyi mikä finaali. Mutta aika näyttää
No eihän noissa todellisia yllättäjiä ole kuin Venäjä ja Ruotsi. Kroatiakaan ei mikään suosikki ollut tähän vaiheeseen, mutta hyvin potentiaalinen.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ruotsi finaalissa? Parempi kuin esim. Brasilia tai Uruguay? Heh.....
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Et taida ole pelannut Football Manageria? Fifa mukana siinäkin.

Tottakai olen, vaan miten tämä kuuluu tosielämään, missä muuttujia on aina simulaatiota enemmän?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nyt on pakko alkaa all-in Kroatian mieheksi, kun muita vaihtoehtoja ei enää ole. Englannin voitto veisi pahimmat vihanpurkaukset Rauman Lukko - syndrooman takia.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Muistakaa, että parempi voittaa aina. Ei mikään maa sattumalta finaalissa ole.

Nimenomaan sattumallahan on iso merkitys kaikissa pelissä, jotka ovat ns. kerrasta poikki.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tartte olla kaikkein paras. Riittää, kun on paras paikalla olijoista.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Belgia pelasi juuri niinkuin Brasiliaa vastaan pitää ja ansaitsi täysin voittonsa. Ei haittaisi vaikka veisivät mestaruuden koska vetoa löin niiden puolesta. Muutoin homman saisi klaarata Englanti tai Ruotsi.

Toki Ranskan mestaruudellakin perhe tienaisi vaimon ansiosta mutta enhän mä niitä rahoja näkisi kuitenkaan...
 
Kroatiakaan ei mikään suosikki ollut tähän vaiheeseen, mutta hyvin potentiaalinen.

Kroatia oli ennen turnausta rankattu yhdeksänneksi. Ennakkorankingien ykkönen (Brasilia), kakkonen (Saksa), kolmonen (Espanja) ja vitonen (Argentiina) ovat jo pihalla. Taitaa olla MM-kisoissa melkoisen epätavanomaista, että suurimmat suosikit tiputellaan noin kovalla prosentilla noin varhaisessa vaiheessa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Ai miksi Belgia ei hyökännyt samaan tapaan kuin ensimmäisellä puoliajalla? Miksiköhän ei? Taidat olla hyvä manageri Fifa 18 pelissä.....
Miten sä voit sanoa, että Belgia olisi voinut lyödä pelin pakettiin toisella puoliajalla jos siitä ei ole mitään näyttöä? Olen varmaan liian tyhmä sun lennokkaille vitseillesi, mutta ei kertakaikkiaan edelleenkään aukea se mukahauskuuttelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös