Saa mun puolesta pistää vaikka Vanuatun Suomen edelle - ellei peräti Vanuatu jo Suomen edellä Fifan rankingissa ole? Urheilussa saa kannattaa ketä ja mitä huvittaa ilman pelkoa maanpetturuudesta. Jos jollekin keski-eurooppalainen totaalipalloilu iskee kovemmin kuin kotimainen futaaminen, niin siitä vaan. Jalkapallo tai urheilu yleensä ei määrittele kenenkään kansalaisuutta.Viestin lähetti vstp
Kyllä minä sen ymmärrän, että ollaan jonkin maan puolella kun Suomi ei kisoissa pelaa. Mutta sitä en todellakaan ymmärrä, että joku laittaa jonkin muun maan Suomen edelle muuten.
Latvian selviytyminen kisoihin oli kyllä hieno juttu jo pelkästään Turkin tiputtamisen vuoksi ja saadaan kekkereihin vähän uutta väriä vanhojen pierujen kiusaksi. D-lohkosta tippuu väkisinkin yksi kova pois puolivälieristä, ehkä kaksikin? Ja paljon mieluummin Latvian menestymistä fudiksessa katsoo kuin Euroviisuissa. Kerrassaan rasittava voittobiisi silloin muutama vuosi sitten mutta niinhän ne ovat kaikki.
Toinen mielenkiintoinen asia nämä "naapurilohkot". (Portugali - Espanja, Ranska - Englanti, Ruotsi - Tanska, Hollanti - Saksa - Tsekki). Itse odotan eniten Hollannin ja Saksan kohtaamista. Verta, hikeä ja bratwurstia. Tai sitten umpitylsää nuhjaamista, jossa ei edes ketään ajeta ulos.
C-lohkosta Italia verryttelee itsensä jatkoon (vieläkös P.Maldini on mukana?), bulgaarit ja juutit tappelevat kakkospallosta. Ruotsi viettää juhannuksen kotona, ei auta vaikka painisivat taas harjoituksissa.
Eipä tässä sitten muuta kuin odottelemaan Beckhamin uuden hiusmuodin julkistamistilaisuutta. Päivä, jolloin maailma pysähtyi...