Re: Kreikan mestaruus - Potku jalkapalloilua päähän
Miten ratkaisu oli ehdottomasti väärä ja epäoikeudenmukainen jalkapalloilun kannalta? Sitenkö, että toinen joukkue oli maalin verran parempi kuin toinen?
Jalkapalloilu on maalintekopeli samoin kuin esimerkiksi jääkiekko. Kreikan peli ei ollut mitään hirveää katseltavaa, vaan hienoa kurinalaista puolustuspelaamista. Täysin oikea joukkue voitti, koska se teki finaalissa yhden maalin enemmän kuin toiseksi paras joukkue. Tuskinpa se Kreikan vika on, jos Portugalin hyökkäys on vähintään astetta paskempi kuin Kreikan puolustus.
Itse yleensä jätän matsin katsomatta, jos se alkaa vituttamaan.
Hiukan kyllä harmitti kun oma suosikki Tsekki lähti laulukuoroon, mutta toisaalta, Euroopan parhaat jalkapalloilijathan Tsekin pudottivat, joten ihan hyvä niin.
Viestin lähetti hörkkö
En vain pysty huutamatta katsomaan sitä, että jotain pallopeliä pelataan asenteella, jossa puolustetaan ja sumputetaan hampaat irvessä ja tehdään yksi, voittoon riittävä räkämaali.
Kreikan peli, ihan suoraan sanottuna oli hirveää katseltavaa, ihan alusta loppuun. Ei, en hauku enkä mollaa Kreikan tapaa pelata, eihän heillä ollut mitään muuta vaihtoehtoakaan kuin puolustaa. Eli sinänsä järkevä ratkaisu, mutta ehdottomasti väärä ja epäoikeudenmukainen ratkaisu jalkapalloilun kannalta. Väärä joukkue voitti, siitä olen varma, mutta näinhän joskus käy..myös Ässillekin.
Täytyy tosissaan toivoa, että hyökkäävä jalkapallo, niin kliseeltä kuin se kuulostaakin jatkaisi ja eläisi hyvin, vielä vuosia. Kreikan voitto vitutti, ja toivon, että ei enää ikipäivänä samalla tavalla pelaava joukkue voita yhtään mitään!!
Miten ratkaisu oli ehdottomasti väärä ja epäoikeudenmukainen jalkapalloilun kannalta? Sitenkö, että toinen joukkue oli maalin verran parempi kuin toinen?
Jalkapalloilu on maalintekopeli samoin kuin esimerkiksi jääkiekko. Kreikan peli ei ollut mitään hirveää katseltavaa, vaan hienoa kurinalaista puolustuspelaamista. Täysin oikea joukkue voitti, koska se teki finaalissa yhden maalin enemmän kuin toiseksi paras joukkue. Tuskinpa se Kreikan vika on, jos Portugalin hyökkäys on vähintään astetta paskempi kuin Kreikan puolustus.
Itse yleensä jätän matsin katsomatta, jos se alkaa vituttamaan.
Hiukan kyllä harmitti kun oma suosikki Tsekki lähti laulukuoroon, mutta toisaalta, Euroopan parhaat jalkapalloilijathan Tsekin pudottivat, joten ihan hyvä niin.