Siis mitä tää on??!! Siinä pelissä ei ollut edes yhtään maalipaikkaa ja Maikkari näyttää 20minsan koosteen? Spede Show?
- Reini oli taas kehissä ja nyt muna pystyssä Hollannin puolella. Harvoin on ottanut yhtä paljon päähän television katsominen.
Onkos Lehtinen laitettu suoraan hyllylle kun ei ole enää avauspäivän jälkeen ollut äänessä?
Lehtinen on ohjelmatietojen mukaan seuraavan kerran äänessä ens maanantaina. En nyt ole yhtään varma, mutta veikkaan että Lehtinen on tässä matkustamassa paikan päälle, todennäköisesti Wieniin, ja selostaa sieltä turnauksen lopun. Todennäköisesti saamme näin kuunnella Jarmoa myös esim. turnauksen finaalissa.
Lehtinen on ohjelmatietojen mukaan seuraavan kerran äänessä ens maanantaina. En nyt ole yhtään varma, mutta veikkaan että Lehtinen on tässä matkustamassa paikan päälle, todennäköisesti Wieniin, ja selostaa sieltä turnauksen lopun. Todennäköisesti saamme näin kuunnella Jarmoa myös esim. turnauksen finaalissa.
En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne vai minne, mutta miksei YLEn sivuilla ole videot-otsikon alla yhdenkään pelin (maali)koosteita? Tai sitten en vaan osaa.
Karismaattinen selostaja.Nyt kun tuota Juuselaa kuuntelee niin eipä hän nyt mikään pöllömpi selostaja ole.
Nyt kun tuota Juuselaa kuuntelee niin eipä hän nyt mikään pöllömpi selostaja ole. Pikkasen kun karsisi niitä vitsejä ja ottaisi enemmän mukaan kaikkea mielenkiintoista taustatietoa pelaajista yms. niin selostus saisi vähän uutta ulottuvuutta. Kuitenkin itse selostaminen on mun mielestä hyvää, sisällössä vielä vähän toivomisen varaa.
Onhan Ennekari aivan ylivoimainen. Sen lisäksi, että tietää ja on selvästi kiinnostunut lajista, niin myös ulosanti on kiitettävää luokkaa. Toisaalta, sellaista selostajaa tuskin on olemassa, joka onnistuu täydellisesti mun katselunautinnon tuhoamaan, kun kysymyksessä on futiksen arvokisat.
Äänenä hollanti = selostus pilvessä?Joissain lähetyksissä (olisiko ollut kisojen lohkoarvonnassa), oli mahdollisuus valita ääneksi hollanti tms. jolloin selostamo vaikeni.
Toivottavasti ei.
Eikös Veikkausliiga ja muu Suomi-futis jatku tässä ihan näinä päivinä taas? Eli Kuusela ja Malinen eivät ainakaan voi lähteä paikan päälle.
Nyt kun tuota Juuselaa kuuntelee niin eipä hän nyt mikään pöllömpi selostaja ole. Pikkasen kun karsisi niitä vitsejä ja ottaisi enemmän mukaan kaikkea mielenkiintoista taustatietoa pelaajista yms. niin selostus saisi vähän uutta ulottuvuutta. Kuitenkin itse selostaminen on mun mielestä hyvää, sisällössä vielä vähän toivomisen varaa.