NorthenAxe
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Saksan vastustajan kannattaja tarkoittaa sitä että silloin kannattaa näissäkin kisoissa 15 jengiä, ja MM-kisoissa 31 jengiä, kunhan valitsee vain päivän mukaan ketä tänään fanitetaan. Siinä on prosentit puolella, että joku paristakymmenestä suosikista onnistuu Saksan voittamaan. Silloin voin ihan hyvällä omallatunnolla olla Saksan puolella, jos 26 vuotta olen sitä jo tehnyt.
MACK
Erittäin hyvin sanottu siellä päässä. Olen itse ainakin hiton ylpeä totaalisesta saksan kannattamisesta jalkapallon saralla. Minusta on ollut hiton mukava viimeiset, samaiset 26 vuotta, eli vuoden -82 mm kisoista asti, seurata tuurijoukkueen massiivista etenemistä pelistä toiseen katkerien anti-saksa kommenttien siivittäessä matkaa.
Uskoisin, että voimakkaaseen Saksa fanittamiseeni yksi suuri syy on ollut juurikin nämä väärä maali, tuurivoitto, kone-saksa, hidas saksa jne. heebojen riemastuttava narina. Itse asiassa fanitan myös nahka-tapsaa & kumppaneita, nimittäin silloin kun nämä katkeroituneet "asiantuntijat" pillittävät, niin silloin Die Mannschaftilla menee kovaa.
Jännää, että molempien suursuosikkieni kannattaminen on alkanut hävittyjen finaalien jälkeen, eli tappara-kärpät -81 ja Italia - Saksa -82. Ilmeisesti pikku NA:n mielestä em. suosikeilla ei ollut tuuri kohdallaan noissa peleissä? :-)