torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Rankkareille ja Rolle se joka epäonnistuu ratkaisevasti. Uusi yritys sitten 2026 Amerikan mantereella.
About joka toinen pelaaja voisi tuolla vetää noin kovaa. Sillä kovuudella ei tee yhtään mitään jos ei se mene oikeaan suuntaan. Ronaldo Realista lähdön jälkeen yks vaparimaali Juvessa, sen jälkeen ManUssa ei yhtään. Vitsiliigassa taisi tulla sitten muutama. Maajoukkueessa viime vuonna yksi myös Liechensteinia vastaan.
Mä luulen ettei miestä loppupeleissä ihan hirveästi Messi kiinnosta. Olen ymmärtänyt että Messin ja Ronaldon välit on ihan asialliset, vastakkainasettelu on lähinnä median luomaa.Nyt ei taida edes EM-kisoissa sujua ja Messikin vei sen suurimman.
Viinapullostapa hyvinkin.Tuomari otti huikat viinapullosta.
Kuka ja miksei?Oho, rehdisti kaljuuntuva ammattifutaaja. Näitä ei enää kauheasti kentillä näe.
Ronaldohan hermostui saudikatsojien Messi-huudoista niin pahasti, että alkoi näytellä näille jotain runkkauselkeitä sun muita ja sai pelikieltoa, koska sellainen on sielläpäin todella kiellettyä. Normikansalainen olisi kivitetty.Mä luulen ettei miestä loppupeleissä ihan hirveästi Messi kiinnosta. Olen ymmärtänyt että Messin ja Ronaldon välit on ihan asialliset, vastakkainasettelu on lähinnä median luomaa.
Reippaasti yli tunnin jaksoi kuitenkin katsella ja kuunnella noita portugalilaisia. Jossain vaiheessa sitä vaan ratkee.Tuomari otti huikat viinapullosta.
Tuomari otti huikat viinapullosta.
Onko Orsatokin viinankätkijä?Viinapullostapa hyvinkin.
Ja vieläpä Turkkia vastaan, joka ei myöskään ole vähämaalinen joukkue. On tosin sitä "hieman" toisella tavalla.Onpas ollut vähämaalinen päivä. Onneksi huomenna pelaa Itävalta.
Mutta kurkunleikkaus liikkeet on sielläpäin sallittuja.Ronaldohan hermostui saudikatsojien Messi-huudoista niin pahasti, että alkoi näytellä näille jotain runkkauselkeitä sun muita ja sai pelikieltoa, koska sellainen on sielläpäin todella kiellettyä. Normikansalainen olisi kivitetty.
Kuka ja miksei?
Muistan vielä sen siirtoikkunan, jolloin kovin siirto oli Rooneyn hiustensiirto.