Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 308 514
  • 13 218

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
JumaLAUTA toi Ranskan joukkue oli kova aikoinaan. Karmea nimilista toinen toistaan legendaarisempia tähtiä avauksessa. Ja no, myös Petit oli mukana.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi kiva nähdä vaikka jotain 70-luvun pätkiä, mitä ei ole itse nähnyt (tai korkeintaan Youtubesta). Mutta ehkä niitä ei ole enää edes Jallun arkistossa tallella.
 

Voranen

Jäsen
Thierry Henry on muuten nykyään erinomainen studioasiantuntija, mitä Youtubesta joitain videoita nähnyt. Älykäs, laaja asiantuntemus ja terävä kuiva huumorintaju.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä luulin, että Ranska ja Portugali pelaavat toisiaan vastaan mahdollisesti vasta ensi kierroksella, mutta siellä ne näköjään nyt jo vääntävät keskenään.

Portugalin valmentajakin uskaltanut vihdoin penkittää Ronaldon, kun ei näytä kentällä olevan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eikös ne ollut tuolloin 25-tuumaisia ja kuvaputkitöllöistä näkyvä osuus oli pari tuumaa vähemmän?
Ei kyllä mä olen n. 94 % varma että meidän vuosituhannen vaihteen telkkari oli nimenomaan 26 tuumaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko Kim Milton Nielsen linjuri joka Abel Xavierin käräytti?

Eikös hän ollut kovan luokan tuomarikin myöhemmin?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Portugalin ja Ronaldon kelkassa. En aio katsella peliä, aamulla ylös klo. 4.00. (Sori OT)

Luotan, että voin täältä lukea aamulla tarkan kuvauksen illan ottelusta. Ja mielellään ilman OT.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kuinka pitkälle em kisoissa voi mennä tekemättä itse maalia ( jos rankkareita ei lasketa)? Voiko onnistua menemään päätyyn saakka?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten mulla oli semmonen mielikuva, että Portugali pelais tänään Romaniaa vastaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös