Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 202 076
  • 8 771

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulla on Alessandro Altobellin nimmarilla varustettu Italian pelipaita. Tai oikeastaan se pelipaita on purkkakortissa, mutta kumminkin. Nimmarikin on itse tekemäni, mutta kumminkin.
Saiks pakat sillo täyteen 86 ja 88? Itse sain, 86 pöllittiin kesäsiirtolassa ja sit 88 hävis jonnekki :(
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulla on Evertonin harjoituspaita. Siinä ei ole Pickfordin nimmaria.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dalla-Valle ei tällä kertaa aloituksessa. Varmaan kuitenkin toisella puoliskolla kentälle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Saiks pakat sillo täyteen 86 ja 88? Itse sain, 86 pöllittiin kesäsiirtolassa ja sit 88 hävis jonnekki :(
1986 mulla on edelleen muistojen laatikossa ja se 88 taitaa olla vajaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulla on joskus ollut Åifk:n pelipaita!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Härkönen tjsp tais puhua köntsää, ku sano et 2 pisteelläkin vois olla menossa jatkoon?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Missä Totti, De Rossi, Montella, Inzaghi?
Totti on eläkkeellä, de Rossi valmentaa As Romaa, Montella on näissä kisoissa Turkin valmentaja ja Inzahgi valmentaa Regginaa.

Kyllähän tää joka kerta naurattaa, kun jokaisen pelin alussa kysytään öhöhöööö eikö Zidane enää pelaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kroatia myös Tanskan ohella yksi esimerkki "mitä Suomi voisi olla". Suomea pienempi maa, GDP per capita reilusti alle puolet Suomen vastaavasta. Ilmasto toki välimerellinen, mutta rahalla saa jalkapallohalleja.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Heineken 0.0% kalja on muuten hyvää...

Avausmaali on muuten valtaisa tänään
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Todella passiivinen alku Italialta. Heille tasapeli riittää toki. Mutta kyllä vähän kyseenalainen taktiikkavalinta. Toki vasta hyökkäyksillä löytynee tiloja Kroatian pakkien selustassa.
 

redpecka

Jäsen
Kroatia myös Tanskan ohella yksi esimerkki "mitä Suomi voisi olla". Suomea pienempi maa, GDP per capita reilusti alle puolet Suomen vastaavasta. Ilmasto toki välimerellinen, mutta rahalla saa jalkapallohalleja.
Ja tietenkään Kroatian parhaat kurrit ja selänteet eivät päädy lätkän pariin, otaksun. Siis Suomessa päätyvät ja heikentää varmaan futispoolia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aika kovia jalkapalloilijoita Kroatista on kyllä tullut 90-luvun serbien sekoilusta huolimatta. Modricillakaan ei varmasti ole ollut mikään helpoin lapsuus.
Mieti kuinka kova Jugoslavia ois jos ois pysynyt kasassa ja eri väestöt tulleet keskenään toimeen, niin futiksessa kuin koriksessakin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kroatia saisi tehdä nopeasti maalin, jotta Italia heräisi koomastaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heineken 0.0% kalja on muuten hyvää...
Vahva sama. Ainoa alkoholiton olut, mikä ei maistu "alkoholittomalta oluelta". Ennen tuli vedettyä palauttavat "after work-bisset" alkoholillisilla, mutta kyseisen tuotteen löydettyäni voi vetää hyvällä omallatunnolla vaikka kuinka monta tölkkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös