Miltähän tuntuisi joskus olla tällaisessa oikeasti isossa pelissä. Varmaan aika kiva tunnelma.
Vois olla ihan magea setti lähteä ihan huudeillekin. Kattoon screeniltä pelejä ja haisteleen tunnelmaa. Siinä sivussa vetäs kaljaa.
Miltähän tuntuisi joskus olla tällaisessa oikeasti isossa pelissä. Varmaan aika kiva tunnelma.
Saiks pakat sillo täyteen 86 ja 88? Itse sain, 86 pöllittiin kesäsiirtolassa ja sit 88 hävis jonnekki :(Mulla on Alessandro Altobellin nimmarilla varustettu Italian pelipaita. Tai oikeastaan se pelipaita on purkkakortissa, mutta kumminkin. Nimmarikin on itse tekemäni, mutta kumminkin.
1986 mulla on edelleen muistojen laatikossa ja se 88 taitaa olla vajaa.Saiks pakat sillo täyteen 86 ja 88? Itse sain, 86 pöllittiin kesäsiirtolassa ja sit 88 hävis jonnekki :(
Mulla meni sillo kaikki viikkorahat purkkaan mitä ei edes syönyt :D1986 mulla on edelleen muistojen laatikossa ja se 88 taitaa olla vajaa.
Totti on eläkkeellä, de Rossi valmentaa As Romaa, Montella on näissä kisoissa Turkin valmentaja ja Inzahgi valmentaa Regginaa.Missä Totti, De Rossi, Montella, Inzaghi?
Siis EM-kisoissa vai harkkamatsit mukaan luettuna?Italia ei ole muuten koskaan voittanut Kroatiaa. Tasan on toki pelattu peräti viidesti kaikkiaan kahdeksassa kohtaamisessa.
Ja tietenkään Kroatian parhaat kurrit ja selänteet eivät päädy lätkän pariin, otaksun. Siis Suomessa päätyvät ja heikentää varmaan futispoolia.Kroatia myös Tanskan ohella yksi esimerkki "mitä Suomi voisi olla". Suomea pienempi maa, GDP per capita reilusti alle puolet Suomen vastaavasta. Ilmasto toki välimerellinen, mutta rahalla saa jalkapallohalleja.
Mulla on Windows95-paita.Mulla on Evertonin harjoituspaita. Siinä ei ole Pickfordin nimmaria.
Tästä on enää vaikea paremmaksi laittaa.Mulla on Windows95-paita.
Mieti kuinka kova Jugoslavia ois jos ois pysynyt kasassa ja eri väestöt tulleet keskenään toimeen, niin futiksessa kuin koriksessakin.Aika kovia jalkapalloilijoita Kroatista on kyllä tullut 90-luvun serbien sekoilusta huolimatta. Modricillakaan ei varmasti ole ollut mikään helpoin lapsuus.
Olen itsekkin tälläisessä aikanaan ollut. Mutta miksi niitä kutsuttiin kesäsiirtoloiksi? Ei mitään siellä siirrelty, hakattiin pöytätennistä 2 viikkoa ja sitten lähdettiin kotiin.kesäsiirtolassa
Ruokakaupan Tuima Kukko (8 %) menee myös.Heineken 0.0% kalja on muuten hyvää...
Vahva sama. Ainoa alkoholiton olut, mikä ei maistu "alkoholittomalta oluelta". Ennen tuli vedettyä palauttavat "after work-bisset" alkoholillisilla, mutta kyseisen tuotteen löydettyäni voi vetää hyvällä omallatunnolla vaikka kuinka monta tölkkiä.Heineken 0.0% kalja on muuten hyvää...