Montako VARin hylkäämää maalia tänään? Itse veikkaan 2, molemmissa peleissä 1
4Montako VARin hylkäämää maalia tänään? Itse veikkaan 2, molemmissa peleissä 1
Eiköhän siellä graafikot ole yön yli ahkeroineet ja grafiikat valmiina kolmeen VAR-noutoon. Eli 3.Montako VARin hylkäämää maalia tänään? Itse veikkaan 2, molemmissa peleissä 1
Maaliodottama ei tietenkään yksinään ole hyvä ja vaatii kontekstoinnin yms. mutta kaikkien meiän silmätestit on kyllä niin paskoja ja puolueellisia, että kyllä sitä maaliodottamaa voi ainakin jonkinlaisena tukena käyttää.En varmasti ole ainut, joka ei piittaa laisinkaan mistään maaliodottamista. Öögalla näkee tarpeeksi hyvin pelaako joku joukkue hyvin vai ei. Ja ne varsinaiset maalit ratkaisevat.
Itse jo lapsena tykkäsin Kroatiasta. Syy oli hienot punavalkoruudulliset paidat.Omat sympatiat ovat Kroatian puolella. Italian inhorealistinen nolla-nollaa tavoitteleva pelityyli ei miellytä yhtään. Tylsä porukka, ansaitsee hävitä!
Missä Totti, De Rossi, Montella, Inzaghi?
Mulla on kirpparilta löydetty 3e Beckham-paita.Mulla on muuten Tottin As Roma pelipaita.
Tai Del Piero, Zola, Buffon?Missä Totti, De Rossi, Montella, Inzaghi?
Jostain syystä luin ekaksi Beckmah… no ei ihmekkään että maksoi 3€Mulla on kirpparilta löydetty 3e Beckham-paita.
Mulla on Alessandro Altobellin nimmarilla varustettu Italian pelipaita. Tai oikeastaan se pelipaita on purkkakortissa, mutta kumminkin. Nimmarikin on itse tekemäni, mutta kumminkin.Mulla on muuten Tottin As Roma pelipaita.