Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 202 358
  • 8 773

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näitä tasapeli-nyhväyksiä ei jaksa kukaan. Olisiko turnausformaatissa kehitettävää?
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mulla lähti aikoinaan jalkapallon seuraaminen ja vähäinen pelaaminenkin Argentiinan ja Italian takia. Siistejä nimiä ja huikeita yksilöitä. En oikein ikinä oöe innostunut Suomen jalkapallosta, paitsi jotain ihan alasarjojen seuraamisia on ollut elämän aikana.
Itse aikoinaan diggasin brasseista ja sitten täti meni ja nai yhden sellaisen, pitkään fanitti niitä sitten mutta Neymarin pelleilyt kyllä poisti ison osan siitä fanituksesta aika nopeasti.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Itse aina ollut enemmän pelaajien kuin joukkueen fani, jos ei jonkinlaista sidettä ole jengiin niin omaan mieleen kovin muovista fanittaa, mutta tuo on vain oma mielipide, support local
Ei tossa nyt jaksanut koko historiaa selittää, mutta Koeman ja Gullit oli nostalgisia nimiä ja niistä Koeman, mitä "fanitin" tyyliin yhden kesän
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Itse aikoinaan diggasin brasseista ja sitten täti meni ja nai yhden sellaisen, pitkään fanitti niitä sitten mutta Neymarin pelleilyt kyllä poisti ison osan siitä fanituksesta aika nopeasti.
Mun rakkaus Brasiliaa kohtaan syttyi Romarion ja Bebeton myötä ja kuoli Neymarin tehdessään itsestään kuuluisaa kierimällä nurmella.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Ottelun alussa jotkut tyrmäsivät 0-0:n täysin, mutta kyllä se alkaa todennäköiseltä lopputulokselta näyttämään.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt se Seksi-Olli kentälle, ei tästä muuten tule seksifutista.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Depay ja Dembele ovat kyllä kuin jotain kamalia sielunveljeksiä. Liian veteliä mielialapelaajia ja turhanpäiväisiä kikkalijoita, jotka aiheuttavat noilla "tempuillaan" omalle joukkueelle turhia pallonmenetyksiä, työmäärää sakkaa jne.

Edelleen Dembele ei mielestäni ole isojen pelien pelaaja, liian ailahteleva ja lepsu, vaikka yksittäisissä hetkissä osoittaa 'nerokkuuden' merkkejä. Jos Coman on kunnossa, niin mielestäni Comanin pitäisi olla tuossa tontilla, jos Ranska haluaa nostaa pelaamisensa tasoa. Dembele ei pysty oikein koskaan tekemään eroa positiivisessa mielessä, Coman pystyisi. Hollanti tarvitsee taas piikkiin jonkun joka pystyy työmäärältään kovempaa prässipeliin ja pysymään pallossa paremmin noien vastaiskujen kautta. Nyt nuo käännöt tyrehtyvät toistuvasti Depayn lerppuiluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös