Olisi komeaa, jos näistä muutama pelaisi jalkapalloa Hollannin maajoukkueessa. Ja Litmanen olisi pelissä kommentaattorina.Amsterdamissahan taitaa joka toinen syntyvä poikalapsi nimetä edelleen Jariksi.
Olisi komeaa, jos näistä muutama pelaisi jalkapalloa Hollannin maajoukkueessa. Ja Litmanen olisi pelissä kommentaattorina.Amsterdamissahan taitaa joka toinen syntyvä poikalapsi nimetä edelleen Jariksi.
Jari de Boer. Anna sen tapahtua.Olisi komeaa, jos näistä muutama pelaisi jalkapalloa Hollannin maajoukkueessa. Ja Litmanen olisi pelissä kommentaattorina.
Joskus Amsterdamissa pidettiin Jari-miitti, johon toki myös itse Litti osallistui. Litti-dokumentissa taisi olla tästä.Olisi komeaa, jos näistä muutama pelaisi jalkapalloa Hollannin maajoukkueessa. Ja Litmanen olisi pelissä kommentaattorina.
Itse aikoinaan diggasin brasseista ja sitten täti meni ja nai yhden sellaisen, pitkään fanitti niitä sitten mutta Neymarin pelleilyt kyllä poisti ison osan siitä fanituksesta aika nopeasti.Mulla lähti aikoinaan jalkapallon seuraaminen ja vähäinen pelaaminenkin Argentiinan ja Italian takia. Siistejä nimiä ja huikeita yksilöitä. En oikein ikinä oöe innostunut Suomen jalkapallosta, paitsi jotain ihan alasarjojen seuraamisia on ollut elämän aikana.
Hohhoijaa, ollut tähän mennessä kisojen tylsin ottelu. Jotenkin siis Ranskan näköinen ottelu...Jotenkin hankala saada irti tästä ottelusta mitään. En vielä osaa edes arvioida, kuka on ollut pelin paras pelaaja!
Tasapelistä molemmilta yksi piste pois. Minäpä sen keksin. Ja kyllä, miinuksellekin voi mennä!Näitä tasapeli-nyhväyksiä ei jaksa kukaan. Olisiko turnausformaatissa kehitettävää?
Ei tossa nyt jaksanut koko historiaa selittää, mutta Koeman ja Gullit oli nostalgisia nimiä ja niistä Koeman, mitä "fanitin" tyyliin yhden kesänItse aina ollut enemmän pelaajien kuin joukkueen fani, jos ei jonkinlaista sidettä ole jengiin niin omaan mieleen kovin muovista fanittaa, mutta tuo on vain oma mielipide, support local
Näiden kisojen rumin pelipaita tämä Ranskan vieraspaita.Tuo Ranskan paidassa oleva Gallian kukko on kun jostain muropaketista
Mun rakkaus Brasiliaa kohtaan syttyi Romarion ja Bebeton myötä ja kuoli Neymarin tehdessään itsestään kuuluisaa kierimällä nurmella.Itse aikoinaan diggasin brasseista ja sitten täti meni ja nai yhden sellaisen, pitkään fanitti niitä sitten mutta Neymarin pelleilyt kyllä poisti ison osan siitä fanituksesta aika nopeasti.
Suomen Euro 2020 paidat olivat kisojen hienoimpia, ihan ilman värilaseja, upeat paidat.Näiden kisojen rumin pelipaita tämä Ranskan vieraspaita.
HÄH? Tuo Kukko on ihan mahtava, tollainen sarjakuvamainen. Hieno paita.Näiden kisojen rumin pelipaita tämä Ranskan vieraspaita.