Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 507 407
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puolitoista vuotta sitten edesmennyt faijani oli futiksessa pragmaattinen Hollanti-fani. Jahka Hollanti usein tippui, niin sympatiat loogisesti siirtyivät Saksalle. Viime kesänä tuli tietoisesti vietyä oransseja kukkia haudalle.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuli kerättyä tuona vuonna purkkakorttipakka täyteen. Samana vuonna jäi jalkapallo ja jääkiekolla jatkettiin. Siihen aikaan oli muotia pelata kumpaakin samaan aikaan. Äkkiä on mennyt aika.
Minä keräsin vielä -90 kisatkin. Sitten tuli pesäpallo.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Puolitoista vuotta sitten edesmennyt faijani oli futiksessa pragmaattinen Hollanti-fani. Jahka Hollanti usein tippui, niin sympatiat loogisesti siirtyivät Saksalle. Viime kesänä tuli tietoisesti vietyä oransseja kukkia haudalle.
Olin myös Hollannin fani joskus, enää en. En kyllä minkään maan, paitsi muutama vuosi sitten Suomen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo Ranska on suuri mestaruussuosikki, mutta Rabiot ja Kante keskikentällä kuulostaa jotenkin liian vanhalta. Tänään molemmilta ollut so far karsea ottelu!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Amsterdamissahan taidetaan joka toinen syntyvä poikalapsi nimetä edelleen Jariksi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itse aina ollut enemmän pelaajien kuin joukkueen fani, jos ei jonkinlaista sidettä ole jengiin niin omaan mieleen kovin muovista fanittaa, mutta tuo on vain oma mielipide, support local
Mulla lähti aikoinaan jalkapallon seuraaminen ja vähäinen pelaaminenkin Argentiinan ja Italian takia. Siistejä nimiä ja huikeita yksilöitä. En oikein ikinä oöe innostunut Suomen jalkapallosta, paitsi jotain ihan alasarjojen seuraamisia on ollut elämän aikana.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Itse aina ollut enemmän pelaajien kuin joukkueen fani, jos ei jonkinlaista sidettä ole jengiin niin omaan mieleen kovin muovista fanittaa, mutta tuo on vain oma mielipide, support local
Sama. Olisihan se varmasti kiva, jos kaikissa kisoissa olisi joku joukkue jota kannattaa, mutta jos sellaista ei luonnollista kautta tule, niin vaikea minun on sellaista lähteä kehittelemään.

Pientä jännitystä haen sitten vedonlyönnin kautta.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Itse aina ollut enemmän pelaajien kuin joukkueen fani, jos ei jonkinlaista sidettä ole jengiin niin omaan mieleen kovin muovista fanittaa, mutta tuo on vain oma mielipide, support local
Olen jogo boniton fani. Melkein kaikilla suurmailla on saumaa päästä suosikkijoukkueeksi mutta riippuu ihan siitä millaisella peli-ilmeellä tulevat kisoihin. Hollannilla,Saksalla, Italialla, Ranskalla, Espanjalla, on kaikilla ollut huikeita kisoja ja sitten taas kisoja, joiden seuraaminen on ollut kuin tikkujen työntämistä kynsien alle.

Että katellaas nyt vielä vähän.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuskin tuo nimipolitiikka on enää tuollainen edes kaikkein kovimpien Ajaxin kannattajien joukossa.
Njaa. Ei sitä tiedä, vaikka 2040 Hollannin pääministerinä olisi Jari Van Hjoorhjooven ja oppositiojohtajana Jari Van Hjeerjeeven.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös