Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 196 577
  • 8 758

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kahden maalin johto futiksessakin niin vaarallinen, ettei sellaista kannata edes yrittää hankkia?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä olen kattonut ennen sun ekaa piimähammasta Twin peaksia ja ehkä nähnyt lentokoneesta Englannin ja ne kaikki saaret!!
Kosmopoliitti siis itsekin, melkein.
Kun Twin Peaks tuli, minulla oli jo kaikki rautahampaat suussa. En tiiä näitä sun termejä, että mikä on piimähammas, meidän normaalien ihmisten puhekielessä on maito- ja rautahampaat, mutta kai toi on joku tämmönen keksitty sana mitä kukaan ei oikeesti käytä, vähän niinku se piispanmunkki vai mikä se olikaan mistä välillä satuja sepittelet.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Englannin peli on nyt vähän kuin Southgate kentän laidalla. Seisoskellaan kädet taskussa ja mietitään että jahas, mitähän nyt tehtäis.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kun Twin Peaks tuli, minulla oli jo kaikki rautahampaat suussa. En tiiä näitä sun termejä, että mikä on piimähammas, meidän normaalien ihmisten puhekielessä on maito- ja rautahampaat, mutta kai toi on joku tämmönen keksitty sana mitä kukaan ei oikeesti käytä, vähän niinku se piispanmunkki vai mikä se olikaan mistä välillä satuja sepittelet.
Oletko säkin joku Bond-uskovainen?
Alempaan en ota kantaa tai käsken Kuoleman arkkitehdin sun oven taakse vierailulle, olen sentään pelannut hänen isää vastaan amiksessa sählyä!!
P.S. Onko Southgate joku Riven oppipoika, että mikään ei muutu ja vaihtoja ei tehdä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yön kärppä petipuuhissa:
"Katsokaa kuinka kauniisti kolmio liikkuu. Pidetään tämä homma nyt vain asiallisena eikä keskitytä mihinkään muuhun, ylistetään tätä suoritusta. Olen tässäkin asiassa asiantuntija ja suoriudun huomattavasti paremmin kuin useampi muu. Perustele, jos olet eri mieltä. Jos nyt jotain asiallista kritiikkiä pitää antaa, niin vastapuoli on kyllä KUVOTTAVA PASKA!"
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Southgatena tekisin pari vaihtoa ja katsoisin lähtisikö sillä aukeamaan. Foden ensimmäisenä vaihtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös