Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
On tuo Englannin pallon liikuttelu todella hidasta nyt. Heikkoa.
Kun Twin Peaks tuli, minulla oli jo kaikki rautahampaat suussa. En tiiä näitä sun termejä, että mikä on piimähammas, meidän normaalien ihmisten puhekielessä on maito- ja rautahampaat, mutta kai toi on joku tämmönen keksitty sana mitä kukaan ei oikeesti käytä, vähän niinku se piispanmunkki vai mikä se olikaan mistä välillä satuja sepittelet.Mä olen kattonut ennen sun ekaa piimähammasta Twin peaksia ja ehkä nähnyt lentokoneesta Englannin ja ne kaikki saaret!!
Kosmopoliitti siis itsekin, melkein.
Vähän toivoisi että Serbia iskisi jonkun räkäsen että aukeisi peli taas vähänEnglanti on paska.
Lineker ja paskat housussa, klassikkohetkiOispa Beardsley ja Lineker.
Oletko säkin joku Bond-uskovainen?Kun Twin Peaks tuli, minulla oli jo kaikki rautahampaat suussa. En tiiä näitä sun termejä, että mikä on piimähammas, meidän normaalien ihmisten puhekielessä on maito- ja rautahampaat, mutta kai toi on joku tämmönen keksitty sana mitä kukaan ei oikeesti käytä, vähän niinku se piispanmunkki vai mikä se olikaan mistä välillä satuja sepittelet.
No ei kyllä. Pogballa oli isoja ongelmia asenteessa, Trentillä ei.Trent keskikentällä muistuttaa kovasti loppuaikojen Pogbaa...
Tai viuhahtaja.Jotain piristystä kaipaisi peli. Gasgoigne kentälle vaikka.
Southgatena tekisin pari vaihtoa ja katsoisin lähtisikö sillä aukeamaan. Foden ensimmäisenä vaihtoon.
Eka puoliaikahan oli kuitenkin ihan hyvä esitys. Tiedä sitten näyttikö Southgaten mielestä liian vaaralliselta tai jotain, mutta tämä on kyllä nyt nihkeää katseltavaa.Ei tämä Englannin peli mitenkään yllätyksenä tule. Ikävä kyllä.
Kyllä Englanti ihan tahallaan pelaa passiivisesti, prässistä ei mitään tietoa.
Phil Foden tähyilemässä vaihtopenkik suuntaan että ränklääkö ne jo siellä siihen vaihtovalotauluun minun pelinumeroani.Southgatena tekisin pari vaihtoa ja katsoisin lähtisikö sillä aukeamaan. Foden ensimmäisenä vaihtoon.