Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 182 431
  • 8 197

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oliko jopa se sama hörhö, joka systemaattisesti vihaa norjalaisia?
Ei mä en halunnut mitään koiran/naisen/Yön kärpän paskoja, se oli joku muu ku minä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvin, kiitos kysymästä. Siitä tosin matka jatkui makkarin puolelle.

Keskustelimme samalla myös näistä kisoista ja hän piti Saksan Musialan esityksistä oikein kovasti avausottelussa. Eikä ihme, tosi hyvin hän pelasi ensimmäisessä ottelussa.
Tässä oli muuten syy miksi Tanskan ja Slovenian ottelussa juurikaan tänne mitään kommentoinut. Se peli jäi loppua lukuun ottamatta minulta katsomatta. Harmittaa hieman.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Englanti kyllä ekat 45 aika pettymys. Ennakkosuosikki kertoimien valossa viemään tämän kupin mutta ei oikein vakuuta.

We are coming home.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mika Nuutinen, Toni Koskela ja Inka Henelius.
Lyötiin kahden kaverin kanssa pieni veto tässä keitä nuo ovat, kun ehdittiin vasta nyt paremmin pelin pariin. Nuutista ei saanut kukaan oikein, joten kukaan ei voittanut. Vielä.

Kiitos.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai niin, tärkeä juttu unohtui: Englannissa minä olen käynyt Lontoossa, Middlesbroughissa, Leedsissä, Yorkissa, Manchesterissa, Liverpoolissa, Bristolissa, Chesterissä ja Windsorissa, ja muutamissa paikoissa Skotlannin ja Walesin puolella, olen siis korkeintaan aloittelija Englannin asiantuntijuudessa.

God save the kosmopoliit.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä helvettiä Foden tekee hakemassa mokelta palloa?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Trent ollut kyllä sysipaska tossa pohjalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketään ei kiinnosta.
Kyllä minua kiinnostaa. Tämä on minusta jollain tavalla aika mielenkiintoinen performanssi, veikkaan että tämä ei kauaa jatku joten kyllä nyt on syytä olla kiinnostunut niin kauan kuin mahdollista.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ai niin, tärkeä juttu unohtui: Englannissa minä olen käynyt Lontoossa, Middlesbroughissa, Leedsissä, Yorkissa, Manchesterissa, Liverpoolissa, Bristolissa, Chesterissä ja Windsorissa, ja muutamissa paikoissa Skotlannin ja Walesin puolella, olen siis korkeintaan aloittelija Englannin asiantuntijuudessa.

God save the kosmopoliit.
Mä olen kattonut ennen sun ekaa piimähammasta Twin peaksia ja ehkä nähnyt lentokoneesta Englannin ja ne kaikki saaret!!
Kosmopoliitti siis itsekin, melkein.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Phil Foden tiirailemassa ympärilleen että mitä hänen peliotteistaan oikein ollaan mieltä.
 

Liitteet

  • IMG_7243.jpeg
    IMG_7243.jpeg
    390,3 KB · kertaa luettu: 25

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Serbian kaverit vois vetää. Maali roikkuu ilmassa
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ai niin, tärkeä juttu unohtui: Englannissa minä olen käynyt Lontoossa, Middlesbroughissa, Leedsissä, Yorkissa, Manchesterissa, Liverpoolissa, Bristolissa, Chesterissä ja Windsorissa, ja muutamissa paikoissa Skotlannin ja Walesin puolella, olen siis korkeintaan aloittelija Englannin asiantuntijuudessa.

God save the kosmopoliit.
Oon käyny Heathrowilla paskalla
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllähän Kanen panosta pelille syö aika rujolla tavalla tuo paljon rajatumpi ja strukturoitu ysin rooli, kuin missä on viime vuodet tottunut pelaamaan. Ei saa pudota alemmas linkittämään peliä, päät kolisevat samoilla alueilla Fodenin kanssa, ja kaiken kukkuraksi Bellingham "kakkoskärkenä" hoitaa käytännössä kokonaan sen roolin ja poimii kaikki ne pallot, jotka normaalisti olisivat Kanen heiniä.

Vaikea on Kanen päästä peliin sisään tällä hetkellä tässä systeemissä ja roolissa. Bellighamin rooli ja panos syö sen verta isolla kauhalla Kanen kuormasta. Kanelle on kuitenkin hyvin ominaista pudota alemmas ja sitä kautta osallistua enemmän peliin ja päästä paremmin rytmiin kiinni, jos on ns. "heikko" peli menossa. Nyt tuohon ei käytännössä ole mahdollisuutta ollenkaan.

Mielenkiintoista, miten Southgate meinaa tämän probleeman turnausken edetessä ratkaista ja mahduttaa Kanen ja Bellinghamin sellaiseen systeemiin samaan aikaan, jossa molempien vahvuduet tulisivat esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös