Ei mä en halunnut mitään koiran/naisen/Yön kärpän paskoja, se oli joku muu ku minä.Oliko jopa se sama hörhö, joka systemaattisesti vihaa norjalaisia?
Ei mä en halunnut mitään koiran/naisen/Yön kärpän paskoja, se oli joku muu ku minä.Oliko jopa se sama hörhö, joka systemaattisesti vihaa norjalaisia?
Mika Nuutinen, Toni Koskela ja Inka Henelius.Voisiko joku kertoa ketkä ovat nyt YLEn studiossa? Kiitos.
Tässä oli muuten syy miksi Tanskan ja Slovenian ottelussa juurikaan tänne mitään kommentoinut. Se peli jäi loppua lukuun ottamatta minulta katsomatta. Harmittaa hieman.Hyvin, kiitos kysymästä. Siitä tosin matka jatkui makkarin puolelle.
Keskustelimme samalla myös näistä kisoista ja hän piti Saksan Musialan esityksistä oikein kovasti avausottelussa. Eikä ihme, tosi hyvin hän pelasi ensimmäisessä ottelussa.
Lyötiin kahden kaverin kanssa pieni veto tässä keitä nuo ovat, kun ehdittiin vasta nyt paremmin pelin pariin. Nuutista ei saanut kukaan oikein, joten kukaan ei voittanut. Vielä.Mika Nuutinen, Toni Koskela ja Inka Henelius.
Ketään ei kiinnosta.Tässä oli muuten syy miksi Tanskan ja Slovenian ottelussa juurikaan tänne mitään kommentoinut. Se peli jäi loppua lukuun ottamatta minulta katsomatta. Harmittaa hieman.
Tosin pitänee sanoa, että highlightin perusteella Eriksen pelasi hyvin.Tässä oli muuten syy miksi Tanskan ja Slovenian ottelussa juurikaan tänne mitään kommentoinut. Se peli jäi loppua lukuun ottamatta minulta katsomatta. Harmittaa hieman.
Kyllä minua kiinnostaa. Tämä on minusta jollain tavalla aika mielenkiintoinen performanssi, veikkaan että tämä ei kauaa jatku joten kyllä nyt on syytä olla kiinnostunut niin kauan kuin mahdollista.Ketään ei kiinnosta.
LELAND!!!!!
Tai no Bob.
Mä olen kattonut ennen sun ekaa piimähammasta Twin peaksia ja ehkä nähnyt lentokoneesta Englannin ja ne kaikki saaret!!Ai niin, tärkeä juttu unohtui: Englannissa minä olen käynyt Lontoossa, Middlesbroughissa, Leedsissä, Yorkissa, Manchesterissa, Liverpoolissa, Bristolissa, Chesterissä ja Windsorissa, ja muutamissa paikoissa Skotlannin ja Walesin puolella, olen siis korkeintaan aloittelija Englannin asiantuntijuudessa.
God save the kosmopoliit.
Oon käyny Heathrowilla paskallaAi niin, tärkeä juttu unohtui: Englannissa minä olen käynyt Lontoossa, Middlesbroughissa, Leedsissä, Yorkissa, Manchesterissa, Liverpoolissa, Bristolissa, Chesterissä ja Windsorissa, ja muutamissa paikoissa Skotlannin ja Walesin puolella, olen siis korkeintaan aloittelija Englannin asiantuntijuudessa.
God save the kosmopoliit.