Kyllä tuo jonkin kännisen piirtämänä joulukuusesta menee.Katsokaa Albanian muotoa pallollisena, se on aivan karmea!
Hain itselleni poikani jalkapallon, ja katson karttapallosta Albanian muotoa. Ei tuo minusta yhtään hassumpi ole. Testasin myös että ihan samanlainen se minusta on, riippumatta siitä olenko pallollinen vai palloton.Katsokaa Albanian muotoa pallollisena, se on aivan karmea!
Albania on yllättävän aktiivinen ja pelaa teknistä futista. Ei ois Huuhkajilla saumaa.
Katsopa muuten Albaniaa nyt pallottomana, sekin falskaa.Katsokaa Albanian muotoa pallollisena, se on aivan karmea!
Totta.Voihan sitä vetää heroiinia ja krokodiliakin, mutta ei siinä kyllä mitään järkeä ole. Minulla on järkeä. En käytä huumeita enkä valvo väkisin. Tällaista on kosmopolitismi ja järkevyys.
Kauhavalla ylipäätään ei muualta tulleet pärjäile eikä määräile eikä varsinkaan lapualaiset...Antti Tuurin Pohjanmaa kirjasta voi enempi lukea kauhavalaisuudesta...Ei pärjäisi mikään Di Lorenzo Kauhavan metsissä ei varmasti.
Vähän kun Huuhkajat, paitsi kaikki parempia ja Broja parempi kun Pukki.Tekninen joukkue. Aktiivinen joukkue. Ja näin.
Asiasta kukkaruukkuun, tapasitko sitä tyttöä ollenkaan tänään?Katsopa muuten Albaniaa nyt pallottomana, sekin falskaa.
Kuka on Craig McTavish? Onko hän joku skotlantilainen futispelaaja?Hän on jalkapallon Craig McTavish.
Oletko varma että peli pysyy 2-1 90+4 asti? Aikamoinen ennustusKyllähän tämä nyt vähän hakisi sellaista viimeistään 90+4 rumaa vastahyökkäystä Albanialta josta hakataan tasuri sisään.
Sä et oo maksanu sun Yle-veroa. Mulla näkyy kello. Tukka ei oo hyvin.Miksi vitussa tässä YLE:n HDR-lähetyksessä ei ole pelikelloa.
Mun mottoni kuuluukin näin: elämässä ei ole pakko kuin kuolla, jos kuolen.Sä et oo maksanu sun Yle-veroa. Mulla näkyy kello. Tukka ei oo hyvin.
Tekninen joukkue. Aktiivinen joukkue. Ja näin.
Silmät niin jumissa ja laivan kapteenin heiluminen, ei helvetti :DIsäntä hyvissä :D
Vitut se amatööri olisi kuitenkaan tehnyt maalia.Jalkoihin jäi syöttö, perkele, siinä oli tonttia läpiajoonkin