Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 202 358
  • 8 773

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.

Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit lentää. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.

Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit kentälle. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!
Jooh, ehkä vähän yliampuvaa skidit kentälle jo ekan pelin jälkeen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Pitäisköhän sun vastata itelles ja vähän suitsia tota sun raivoasi? Epäkohteliasta tommonen riidanhaasto.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.
Minäkin olen käynyt Lappeenrannassa ja lukion. Minäkin olen Petteri.
 

redpecka

Jäsen
Tuleeko toinen matsi kans livenä mikä ehkä stadionin ulkopuolella?
Tulee. Tai livenä ja livenä kuten nämä jalkapallomatsitkin. Eiköhän siinä ole se perus n. 5min-viive siltä varalta että joku näyttää jossain tissit ja varmistetaan että varmasti saadaan se videolle ja huligaani "kuulusteluihin".
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En pyri haastamaan riitaa vaan välttämään idioottien esille marssia. Olisi typerää tuoda esille joidenkin perpahetemajeiden nimiä, kun puhutaan YLEn parhaimmasta fudisasiantuntijasta.
Hyvä tietää.
P.S. M/S Alpo saapuu juuri Saksaan yötauolle. Jonnet ei tiedä!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Erkkaa nyt yleisesti pidetään jonkin sortin sketsihahmona ihan futispiireissäkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Olen samaa mieltä, koska Erkka valmensi junnuja Käpylässä ja on maailman upeimman futiksen eli Argentiinan pelin nerouden syvä fanipoika. Kuka muuten Erkan Yle-palkkiot maksaa?

Herrakansa laittoi tänään ranskiksille hieman pureskeltavaa. Siinä saattaa mennä pokaalia haaveillessa patonki poikineen että toipuu Saksan esittämästä haasteesta. Hienoa, että haastajia on ainakin yksi lisää.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Saksalta vakuuttava esitys. Maaliodottamaa Saksa loi 2,51 verran eli viimeistely oli todella tehokasta. Skotlanti ei luonut maaliodottamaa yhtään. Saa nähdä, miltä hyökkäyspeli näyttää Sveitsiä ja Unkaria vastaan.

Kroatia – Espanja päivän herkkupala. Upea keskikenttien taistelu tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös