Hörppppsss
Vaikea, vaikea veto. Laskeva pallo ihan tolpan juureen
Hörppppsss
"No nyt herr Muller, onkos meille sattunut pieni vahinko?"Muller pääsee takaisin vanhainkotiin vilttien alle syömään Pectus-karkkeja ja kertomaan satuja ajasta jolloin Bayern Munchen voitti kaiken ja Leverkusen ei ikinä mitään.
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.On se Erkka nero. Hehkutti Saksaa ennen ku oli pelattu minuuttiakaan ja 5-1 taululle.
Jooh, ehkä vähän yliampuvaa skidit kentälle jo ekan pelin jälkeen.Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.
Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit kentälle. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!
Pitäisköhän sun vastata itelles ja vähän suitsia tota sun raivoasi? Epäkohteliasta tommonen riidanhaasto.Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.
Minäkin olen käynyt Lappeenrannassa ja lukion. Minäkin olen Petteri.Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.
Tuossa on jo sen verran tankkausaikaa, että NHL-ottelun tuloksen joutuu tarkistamaan aamulla txt-tv:stä, katsoipa ottelun tai ei.Huomenna jalkapalloa 16:00 - 00:00. Sitten muutaman tunnin tauko ja Floridan stanleyn cup voittopeli.
Tulee. Tai livenä ja livenä kuten nämä jalkapallomatsitkin. Eiköhän siinä ole se perus n. 5min-viive siltä varalta että joku näyttää jossain tissit ja varmistetaan että varmasti saadaan se videolle ja huligaani "kuulusteluihin".Tuleeko toinen matsi kans livenä mikä ehkä stadionin ulkopuolella?
Olen vanhemmiten ymmärtänyt, että näitä voi katsoa myös selvinpäin! Uskokaa tai älkää!Tuossa on jo sen verran tankkausaikaa, että NHL-ottelun tuloksen joutuu tarkistamaan aamulla txt-tv:stä, katsoipa ottelun tai ei.
En pyri haastamaan riitaa vaan välttämään idioottien esille marssia. Olisi typerää tuoda esille joidenkin perpahetemajeiden nimiä, kun puhutaan YLEn parhaimmasta fudisasiantuntijasta.Pitäisköhän sun vastata itelles ja vähän suitsia tota sun raivoasi? Epäkohteliasta tommonen riidanhaasto.
Hyvä tietää.En pyri haastamaan riitaa vaan välttämään idioottien esille marssia. Olisi typerää tuoda esille joidenkin perpahetemajeiden nimiä, kun puhutaan YLEn parhaimmasta fudisasiantuntijasta.
Taasko olet vaihtanut nimeäsi?Minäkin olen käynyt Lappeenrannassa ja lukion. Minäkin olen Petteri.
Sen muutaman tunnin tauon voi täyttää Jukolan viestillä ja Pertti Tapolan kuiskailulla.Huomenna jalkapalloa 16:00 - 00:00. Sitten muutaman tunnin tauko ja Floridan stanleyn cup voittopeli.
Jonkun pitäisi kai sinullekin kertoa että toinen maailman sota on jo loppunut. Voisit tulla sieltä maakuopasta ylös.Hyvä tietää.
P.S. M/S Alpo saapuu juuri Saksaan yötauolle. Jonnet ei tiedä!!
Harmi ettei suunnistus kiinnosta edes vähää alusta. Tosin nyt voisi uhrautua niin saa täydellisen penkkiurheiluputken aamuun asti.Sen muutaman tunnin tauon voi täyttää Jukolan viestillä ja Pertti Tapolan kuiskailulla.
Ne kuuli saman jo ja on tulossa kotiin!!Jonkun pitäisi kai sinullekin kertoa että toinen maailman sota on jo loppunut. Voisit tulla sieltä maakuopasta ylös.
Erkkaa nyt yleisesti pidetään jonkin sortin sketsihahmona ihan futispiireissäkin.Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Entä Tuomas Rajaa?Erkkaa nyt yleisesti pidetään jonkin sortin sketsihahmona ihan futispiireissäkin.
Olen samaa mieltä, koska Erkka valmensi junnuja Käpylässä ja on maailman upeimman futiksen eli Argentiinan pelin nerouden syvä fanipoika. Kuka muuten Erkan Yle-palkkiot maksaa?Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.