Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 540 702
  • 18 643

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ihan kohtalainen veto.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Harvoin 0.00 xG:llä on "tehty" maali.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muller pääsee takaisin vanhainkotiin vilttien alle syömään Pectus-karkkeja ja kertomaan satuja ajasta jolloin Bayern Munchen voitti kaiken ja Leverkusen ei ikinä mitään.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Brasilia muuten oli paskempi kotikentällään 2014 kuin Skotlanti vieraskentällä tänään!!

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
5-1 peliksi aivan uskomattoman tylsä peli, olipahan sentään pari hienoa maalia, mutta ei jää jälkipolville tästä kerrottavaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.

Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit lentää. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.

Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit kentälle. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!
Jooh, ehkä vähän yliampuvaa skidit kentälle jo ekan pelin jälkeen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Pitäisköhän sun vastata itelles ja vähän suitsia tota sun raivoasi? Epäkohteliasta tommonen riidanhaasto.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.
Minäkin olen käynyt Lappeenrannassa ja lukion. Minäkin olen Petteri.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Huomenna jalkapalloa 16:00 - 00:00. Sitten muutaman tunnin tauko ja Floridan stanleyn cup voittopeli.
Tuossa on jo sen verran tankkausaikaa, että NHL-ottelun tuloksen joutuu tarkistamaan aamulla txt-tv:stä, katsoipa ottelun tai ei.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy