Ei helvetti, tämähän oli ihan totta. Maaliodottama Skotlannilla on oikeasti tasan nolla. :D Ihan huumorijoukkue näissä kisoissa, olisipa Norja Skotlannin tilalla.Harvoin 0.00 xG:llä on "tehty" maali.
Hörppppsss
"No nyt herr Muller, onkos meille sattunut pieni vahinko?"Muller pääsee takaisin vanhainkotiin vilttien alle syömään Pectus-karkkeja ja kertomaan satuja ajasta jolloin Bayern Munchen voitti kaiken ja Leverkusen ei ikinä mitään.
Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.On se Erkka nero. Hehkutti Saksaa ennen ku oli pelattu minuuttiakaan ja 5-1 taululle.
Jooh, ehkä vähän yliampuvaa skidit kentälle jo ekan pelin jälkeen.Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.
Ja Saksa juhlii maailmanmestaruutta, lapset kentälle, kohta varmaan nostellaan pokaalia ja konfetit kentälle. Hienot kisat nämä oli! Ikimuistoiset!
Pitäisköhän sun vastata itelles ja vähän suitsia tota sun raivoasi? Epäkohteliasta tommonen riidanhaasto.Kerrottakoot se niille, jotka eivät jalkapallosta mitään ymmärrä. Erkka V. Lehtola on YLEn tiimin PARAS asiantuntija. Piste. Ne jotka väittävät muuta, ovat idiootteja.
Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.Kuka se sano että toi Saksan uusi munienhaistelija on Coldplayn laulajan ja Saku Koivun sekoitus? Ihan osuva kuvaus, mutta minusta siinä oli vielä vähän Petteri Summastakin.
Minäkin olen käynyt Lappeenrannassa ja lukion. Minäkin olen Petteri.Minä se olin. Ja Petteri Summanen on hyvä lisäys, hän on muuten käynyt lukion Lappeenrannassa.
Tuossa on jo sen verran tankkausaikaa, että NHL-ottelun tuloksen joutuu tarkistamaan aamulla txt-tv:stä, katsoipa ottelun tai ei.Huomenna jalkapalloa 16:00 - 00:00. Sitten muutaman tunnin tauko ja Floridan stanleyn cup voittopeli.