Onko minkälaiset rajoitukset, ja turvavälit ottelussa? Nyt ei ole oikea aika nousta bussista? Krista tule nyt ihan itse kertomaan.
Ellu sai vuosikymmeniä putkeen pettyä Englannin maajoukkueen turnausten mentyä vihkoon. Aika kova jos Charles saa pytyn kotiin heti ekoissa kisoissa!Jos annetaan toivomuksia niin pelin jälkeen Kuningas Charles nimittää Gareth Southgaten vähemmän normaalimpaan Sir Gareth Southgate!!
Southgate on tyttöjen mielestä DILF. Mikä se on?
I varmaankin sama ja L love, loppua en sano koska lapset!!Southgate on tyttöjen mielestä DILF. Mikä se on?
Jotenkin tämä viesti maalasi itselleni kuvan Englannista kovanikin kestomenestyjänä.Mä en pääse yli tästä nillityksestä miten Englanti pelaa ihan väärin ja tymästi - ja kuitenkin porskuttavat em-finaaleissa kisoista toiseen.
Ellu taisi kuitenkin todistaa ihan livenä Englannin ainutta arvokisa mestaruutta. Toki ei ollut kuningatar silloin. Edit Paitsi että olikin jo silloin.Ellu sai vuosikymmeniä putkeen pettyä Englannin maajoukkueen turnausten mentyä vihkoon. Aika kova jos Charles saa pytyn kotiin heti ekoissa kisoissa!
Daft Idiot Loser Fraud?Southgate on tyttöjen mielestä DILF. Mikä se on?
Dork I'd Like to Fire.Southgate on tyttöjen mielestä DILF. Mikä se on?
Meinasin juuri sanoa että Elluhan oli tuossa vaiheessa ollut kuningatar jo vuosia, mutta korjasitkin itse :DEllu taisi kuitenkin todistaa ihan livenä Englannin ainutta arvokisa mestaruutta. Toki ei ollut kuningatar silloin. Edit Paitsi että olikin jo silloin.
Kyllä Charleskin sen livenä pääsee todistamaan, jos Englannin tänään voittaessa ole illan aikana jotain ihan täysin odottamatonta tapahtunut.Ellu taisi kuitenkin todistaa ihan livenä Englannin ainutta arvokisa mestaruutta. Toki ei ollut kuningatar silloin.