Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 464 619
  • 18 942

Kumpi voittaa EM kultaa?

  • Espanja

    Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

    Ääniä: 62 32,8%

  • Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Lädien kisat.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Onko minkälaiset rajoitukset, ja turvavälit ottelussa? Nyt ei ole oikea aika nousta bussista? Krista tule nyt ihan itse kertomaan.
 

MegaForce

Jäsen
Y Viva Espana!!! Vamos!!
 

Liitteet

  • Screenshot_20240714-213217_Gallery.jpg
    Screenshot_20240714-213217_Gallery.jpg
    824,5 KB · kertaa luettu: 52

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mä en pääse yli tästä nillityksestä miten Englanti pelaa ihan väärin ja tymästi - ja kuitenkin porskuttavat em-finaaleissa kisoista toiseen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysytään nyt ennen pelin alkua, että mitä Herra X on sanonut, että miten peli ei varmasti tule päättymään? Toki pari aasinpaska -xsäilyä kesken pelin muuttaa pelin kulkua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos annetaan toivomuksia niin pelin jälkeen Kuningas Charles nimittää Gareth Southgaten vähemmän normaalimpaan Sir Gareth Southgate!!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko minkälaiset rajoitukset, ja turvavälit ottelussa? Nyt ei ole oikea aika nousta bussista? Krista tule nyt ihan itse kertomaan.

Veikkaan että Englannin yhdellätoista n. 60 senttimetriä omassa boksissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos englantilaiset antavat yhtään siimaa espanjalaisille, on peli menetetty, koska espanjalaisilla riittää luovuutta hyökkäyspäässä. Jos taas espanjalaiset lähtevät peliin löysin rantein ja ylimielisinä, voi Englanti yllättää heidät hyvinkin parilla pikamaalilla.
Ainoa asia, joka tuntuu kohtalaisen varmalta tällä hetkellä on se, että pelissä tullaan tekemään maaleja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Southgate on tyttöjen mielestä DILF. Mikä se on?

En tiiä mutta veikkaan alkavan "daddy". Voi toki olla myös "dumbass" tässä tapauksessa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en pääse yli tästä nillityksestä miten Englanti pelaa ihan väärin ja tymästi - ja kuitenkin porskuttavat em-finaaleissa kisoista toiseen.
Jotenkin tämä viesti maalasi itselleni kuvan Englannista kovanikin kestomenestyjänä.

Olivathan ne toki 4 vuotta sitten finaalin häviämässä ja sitä aikaisempi finaalikokemus onkin sitten 60 vuoden takaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Matsi käyntiin jo.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
En ole Espanjaa ennen kannattanut. Kohta nähdään kannattiko sitä kokeilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös