Juu välillä meinaa unohtua kuinka helvetin kauan Ellu oli vallassa.Meinasin juuri sanoa että Elluhan oli tuossa vaiheessa ollut kuningatar jo vuosia, mutta korjasitkin itse :D
Juu välillä meinaa unohtua kuinka helvetin kauan Ellu oli vallassa.Meinasin juuri sanoa että Elluhan oli tuossa vaiheessa ollut kuningatar jo vuosia, mutta korjasitkin itse :D
Otit helpoimman tavan kun tuo ei satuta lähivuosina.En ole Espanjaa ennen kannattanut. Kohta nähdään kannattiko sitä kokeilla.
Olisi aivan karmeaa, jos joku maikkari pilaisi nämäkin kisat. Yle on urheilulähetyksissä laadun tae.On se vaan hieno katsoa lähetystä jota ei pätkistä ja sotketa mainoksilla.
Niin ja mahtokohan Charleskin olla silloin 66 paikan päällä?Kyllä Charleskin sen livenä pääsee todistamaan, jos Englannin tänään voittaessa ole illan aikana jotain ihan täysin odottamatonta tapahtunut.
Suomessa ois Darude ja Käärijä!! Eli miljoona kertaa parempi.Ysärillä tuolla olisi Scooter tykittelemässä. Tää on todella kädenlämpöistä ja kuulostaa joltain tekoälyn tekemältä biisiltä.
Redrama ja BessKuka siellä esiintyy? Vittu mää oon nykyään pihalla skenestä.
Scooter on vähän muuttunut sitten 90-luvun huippuvuosien.Kuka siellä esiintyy? Vittu mää oon nykyään pihalla skenestä.
Olisihan tuo jos "köyhien" lähetyksessä selostajana olisi Saukkonen ja maksullisella puolella Antero...Olisi aivan karmeaa, jos joku maikkari pilaisi nämäkin kisat. Yle on urheilulähetyksissä laadun tae.
Se on THÖ SCORPIONS.Laitoin nyt vasta telkkarin päälle. Pitäisikö tämä artisti tietää?
Ei mitään hajua kummastakaan esiintyjästä itselläLaitoin nyt vasta telkkarin päälle. Pitäisikö tämä artisti tietää?