Minä kannatan Englantia loppukisat, pistänkö paremmaksi? Joku noissa lädeissä kummalla tavalla viehättää.Minulla noita riittää.
Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
Täällä nostetaan Alankomaiden brändiä Heinekenin muodossa.
Ja joka tilanteessa kädet levällään tiimikavereille et miks et mulle syöttäny. Kohta varmaan pillahtaa itkuun ja joukkue joutuu lohduttamaan kaveria.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
Omia pieruja menee varmaan ennen mitää muita perinteisiä paheita.Rollesta on tullu Portugalin oma Preben Elkjaer. Kävelee ja kyttää vaan. Vetääköhän sekin jo kaljaa ja kessuttelee ketjussa?
En seuraa jalkapalloa.Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.
Pyyhkäisikö jo kyyneleitä, nähdäkseni?Ronaldoa ottaa päähän.
Vaan jos on tuskaa katsoa Ranskan varovaisuutta, niin ei tuo Portugalin keskitysten viljely vakuuta myöskään.
Kyllä päähän puskeminen voi sattua.Voi voi kun sattui. :D
Oli viimeksi joskus noin viisi vuotta sitten. Jos puhutaan siis huippufutiksesta eikä mistään höpöhöpö saudisarjasta.Ronaldo on myös boksissa uhka, kenties tämän tiesitkin.
Pepe < PapeRaju ukko tuo Pepe
Tämä konservatiivien pilkka Ronaldon ulkonäköä kohtaa on mielestäni sekä junttia että aika noloa.Menikö Cristiano Ronaldon kampaus pilalle?
Bruno on ihan ihmeissään kun Ronaldo valittaa niin paljon, että joutuu itse keskittymään vaan pelaamiseen.No eihän ne tiedä miten keskittää kun kaikista tulee valitusta.
Itse olen enemmänkin liberaali ja pidän Ronaldon uraa yhtenä parhaimmista koskaan, mutta ihan pellehän se kaveri itse on.Tämä konservatiivien pilkka Ronaldon ulkonäköä kohtaa on mielestäni sekä junttia että aika noloa.
Kuka C.Ronaldon ulkonäköä on arvostellut?Tämä konservatiivien pilkka Ronaldon ulkonäköä kohtaa on mielestäni sekä junttia että aika noloa.
Monen jatkoajan päässä asuu Ronaldon epäonnistunut pilkku.Monen jatkoaikalaisen päässä asuu pieni Ronaldo.