Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 379 756
  • 16 199

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Rei'itin äsken vahingossa sanomalehden etusivun, tuli kolo kantee.

Leao hyvässä vedossa taas, voi jospa ois sentterinä vaikka Jota...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tämä konservatiivien pilkka Ronaldon ulkonäköä kohtaa on mielestäni sekä junttia että aika noloa.

Kyllä se pilkka kohdistuu vaan filmaamiseen ja peliotteisiin. Ihmiset katsot yleensä kirjoittavat tänne mielipiteitään, eivätkä vaan hae huomiota.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oli viimeksi joskus noin viisi vuotta sitten. Jos puhutaan siis huippufutiksesta eikä mistään höpöhöpö saudisarjasta.
Siis on kyennyt tekemään 60 maalia Serie A:ssa 66 otteluun, vaikka ei ole ollut uhka? Ja samaan aikaan 18 maalia 30 otteluun Valioliigassa.

Ehei, kyllä hän on ollut uhka viiden vuoden sisällä. Oli elintärkeä pelaaja Juvessa, vaikka hänen kannaltaan harmillisesti Juven keskikenttä heikkeni hänen aikanaan. Tämän takia myös Ronaldo heikkeni, kun ei ollut Kroos, Modric ja Casemiro turvaamassa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse tulkitsen kyseisen kysymyksen ulkonäön pilkkaamiseksi. Tuskin kommentoisit naisten peleissä "Menikö X:n tissit pilalle kun kaatui"? Toivon todella ettet.

Ronaldoa on täysin syytä kritisoida, mutta se kannattaisi tehdä pelillisistä syistä.
Kyllä mä olen tekokynsistä kysellyt tai joku toinen joskus. Sama asia.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Itse tulkitsen kyseisen kysymyksen ulkonäön pilkkaamiseksi. Tuskin kommentoisit naisten peleissä "Menikö X:n tissit pilalle kun kaatui"? Toivon todella ettet.

Ronaldoa on täysin syytä kritisoida, mutta se kannattaisi tehdä pelillisistä syistä.
Aika helvetin heikko analogia verrata tissejä hiuksiin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen enemmänkin liberaali ja pidän Ronaldon uraa yhtenä parhaimmista koskaan, mutta ihan pellehän se kaveri itse on.
Tämä kannattaisi kuitenkin tuoda ilmi viestinnällisesti jotenkin muutoin kuin tällä palstalla on tehty. Monet kritisoivat aidosti ja hienosti pelillisiä otteita kuten par excellence @maken veivi jr. mutta moni tekee sen konservatiivisesti arvostellen Ronaldon ulkonäöllisiä tai pinnallisia piirteitä.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä kannatan Englantia loppukisat, pistänkö paremmaksi? Joku noissa lädeissä kummalla tavalla viehättää.

Jonkinlaiseen mielentilatutkimukseen hakeutumista suosittelen ihan viimeistään maanantaina.

Ei olisi ihanammin voinut päättyä ensimmäinen puolivälierä, ja nämä voivat olla jopa viimeiset kisat joissa tarvitsee katsoa Neuerin ja Müllerin vittumaisia naamoja, mikä tietenkin parasta. Nyt ei haittaa lainkaan katsoa kaikkien odottama Ranskan 1-0 -voitto.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Siis on kyennyt tekemään 60 maalia Serie A:ssa 66 otteluun, vaikka ei ole ollut uhka? Ja samaan aikaan 18 maalia 30 otteluun Valioliigassa.

Ehei, kyllä hän on ollut uhka viiden vuoden sisällä. Oli elintärkeä pelaaja Juvessa, vaikka hänen kannaltaan harmillisesti Juven keskikenttä heikkeni hänen aikanaan. Tämän takia myös Ronaldo heikkeni, kun ei ollut Kroos, Modric ja Casemiro turvaamassa.
Hei mun vuoro!

Et oo tainut katsoa yhtään ManU:n peliä missä pelasi? Joo teki ok määrän maaleja mutta millä hinnalla ja minkä kustannuksella? Mitä se teki joukkueen pelinrakentamiselle ja puolustamiselle. Toki kun oot kuulemma perehtynyt niin ehkä löydät jotain muitakin kun maalitilastoja.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei. Kyllä voi kritisoida saudi-Arabiaan lähtemistä ja menneitä raiskaussyytteitä myös.
Tämä on ihan totta. Kuitenkin tuollaiset hiuksiin menevät jutut ovat mielestäni juntteja. Ronaldoa tulee siis kritisoida viherkentällä että valtavan mediatilan haltijana. Ei ulkonäön tai kyyneleiden kautta. Miehet voivat pitää huolta ulkonäöstä tai itkeä, ja se on täysin normaalia.

Nythän Ronaldo on tämän ottelun pelannut huonosti, kannattaisi siis kritisoida siitä häntä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei olisi ihanammin voinut päättyä ensimmäinen puolivälierä, ja nämä voivat olla jopa viimeiset kisat joissa tarvitsee katsoa Neuerin ja Müllerin vittumaisia naamoja, mikä tietenkin parasta. Nyt ei haittaa lainkaan katsoa kaikkien odottama Ranskan 1-0 -voitto.
Onneksi Saksalle jää vielä monta vittumaista naamaa sun kiusaksi. Ja lisää tulee, usko pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös