Nyt on kyllä vaikea valita istuuko kummankaan kelkkaan. Kaksi jalkapallon suosikkimaata vastakkain ja lisäksi Ronaldo pelaa. Koitetaan sitten toivoa molemmille maaleja, Ronaldolle maali, eikä Ranskankaan voitto harmita.
Nuno Gomes ei.Figo näyttää vieläkin ihan samalta kuin 25 vuotta sitten.
Mä uskaltaisin väittää että ei hylätty paitsion takia kun paitsiota ei missään kohtaan vihelletty. Voi olla jos enemmän olisi tarkasteltu niin tilanne olisi vihelletty paitsioksi.Eikö tämä nyt siis ollutkaan paitsiotilanne? Vai muuten vaan spekuloidaan olisiko pitänyt olla käsi?
Minä puolestani hyppään porttugallialaisten kyytiin.Jaha, se on itkut itketty, sitten sujuvasti Ranskan bandwagoniin!
Ranska etsii kuumeisesti ensimmäistä pelitilannemaaliaan ennen finaaleita.Maali ennen rankkareita olis jo hyvä saavutus tähän matsiin.
Näkisitpä Englannin. Ne ei uskalla lähteä prässäämään boxin ulkopuolelle.Siellä Ranskalla ukkoja Real Madridista, PSG:stä ja Barcelonasta ja ei uskalleta lähteä prässäämään puolen kentän yli…
Mä lähettäisin nämä molemmat suoraan kotiin ja antaisin Saksan jatkaa kisoja.Minä puolestani hyppään porttugallialaisten kyytiin.
Vähän tuli oksennusta suuhun kun luin tämän, ei siinä että Ranskakaan mikään lempijengi olisi, mutta Portugalin kannattaminen vaatii jotain perversiota.Minä puolestani hyppään porttugallialaisten kyytiin.
Menikö sanaleikittely ohi vai missasinko jotain?Vähän tuli oksennusta suuhun kun luin tämän, ei siinä että Ranskakaan mikään lempijengi olisi, mutta Portugalin kannattaminen vaatii jotain perversiota.
Oho, Ronaldo ei ollut antamassa vaparia.
No ei ihmekään, olihan tuo aivan sairaan huono ratkaisu Nuno Mendesiltä tuossa kohtaa!Ronaldo ei tykännyt tuosta keskityksestä.
Kädet olivat luonnolllisessa asennossa levällään.Ronaldo ei tykännyt tuosta keskityksestä.
Annetaan anteeksi pieni kiukuttelu. Ei annettu kuitenkaan äsken vetää kulmaa yläkatsomoon.Ronaldo ei tykännyt tuosta keskityksestä.
Kai se kuitenkin vielä saa maalipotkut antaa?Rolle siirretty filaan vapari roolista?
Minulla noita riittää.Vähän tuli oksennusta suuhun kun luin tämän, ei siinä että Ranskakaan mikään lempijengi olisi, mutta Portugalin kannattaminen vaatii jotain perversiota.