Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 379 756
  • 16 199

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aina yhtä kamalan kuuloista kun pelaajat koittaa mölytä noita kansallislauluja.
Ranskan kansallislaulun aikana pari pelaajien takana seissyttä naista oli tikahtua nauruun.
 

redpecka

Jäsen
Espanja oli parempi ensimmäisen puolikkaan niukasti ja toisen puoliajan alun. Ote kääntyi Saksalle Nagelsmannin hyvien vaihtojen jälkeen. Jatko-ottelussa Saksa oli aloitteelisempi ja jossain pelissä olisi voinut saada pilkun. Mutta kyllähän Espanja voitti tänään, että pystyvät hyökkäämään niin monella tavalla. Palasia on koota todella erilaisia kombinaatiota hyökkäyksessä. Ja Olmo oli tänään siinä myös isossa roolissa.
Jotenkin näin. Viimeistään kun Williams ja Morata vaihdettiin (80º) niin eivät saaneet enää mitään aikaan. Toki Saksa luonnollisesti panosti hyökkäämiseen ja johtoasemassa oleva joutuu väkisin puolustuskannalle.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei pitäisi tätä ketjua yllyttää, mutta Kante on varmaan jalkapallohistorian ainoa pelaaja jota ei kukaan voi vihata.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ronaldo minulle todella 50-60, jos Messin kanssa taistellaan, mutta hei… Tees nyt edes ratkaiseva maali, niin osaan päättää.
 
Harmittaa todella paljon Saksan tappio. Todella paljon. Hieno joukkue ja ylitti kaikki odotukseni. Kilon poliisin viheltelyistä en pysty sanomaan muuta kuin, että uskomatonta kerta kaikkiaan. Onnea kaikille Espanjan kannattajille. Mahtava tarina teillä meneillään.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
En yleensä lyö vetoa, mutta suosituksestasi tein poikkeuksen. Kiitti vitusti. :)
No, kymppi meni, ja veto oli mielestäni perusteltu. Eikä nyt niin harmita, kun haluan nähdä Espanjan nuoret hyökkääjät jatkossa ja olin muutenkin Espanjan puolella.
Sorry, multa ei pidä ottaa vetovinkkejä, elän liian tunteella! Espanjan voitto korvaa tuon minun rahallisen panoksen Saksalle..
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tuo Ronaldokin aika monta kertaa avauspotkun jalkapallo-ottelussa nähnyt. Mielestäni EM-kisojen kaikkien aikojen kovin pelaaja koskaan, vaikka nyt on ollut tavallinen kuolevainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös