nappulapappula
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Bayern Munchen
Se taisi olla kroosin lisäksi myös manun ja mullerin last dance, kiitos kaikille huikeista maju-urista. <3
Kyllä ja siis Valioliigaa paljon seuraavana tuossa ei ole minusta mitään logiikkaa ja uskallan väittää, että jos 10 eri tuomaria olisi viheltämässä tuon saman tilanteen, niin kyllä sitä hajontaa tulisi aika paljon.Ei varmasti osaa, mutta kertoo myös säännön epämääräisyydestä.
”Joo, pullotetaan kyyneleet junalla Baden-BadeniinMutta eipä tainnut nyt yksikään pelaaja itkeä tirauttaa ainakaan kesken pelin. Ehkä tuossa seuraavassa ottelussa sitten.
Haluan nähdä sen, kun Ronaldo alkaa tykittelee kulmia 140km/h – SIIIUUUUU!Vetää varmaan tänään jo kulmapotkutkin, samalla tutulla haara-asennolla.
Tähän väliin pakko sanoa, että ihan hyvässä hengessä ainakin minä tuosta meemeilen :) En mitenkään vittuilumentaaliteetilla. Kiva ollut lukea juttujasi vapaan puolella!Allekirjoittanut on tätä "maabrändijuttua" (sikäli vilpittömästi) vetänyt palstalla siinä määrin, että moni muu on sitä lähtenyt parodisoimaan ja vetämään omaa juttuaan.
Tais sillä kortti olla jo jatkopeleissä. Taylorilla täydellinen näkymä ja ei edes vaparia.Mitkä nämä tilanteet olivat? Minä kun en tällaista nähnyt.
On hyvä lisäksi todeta, että Kroos tosiaan ei olisi rikkonut myöhemmin jos olisi aikaisin saanut kortin.
Suora juoksulinja kulmalipulle katsomosta asti, haarat levillään ja vetää niin kovaa kun lähtee pallon maalin yli, suoraan toiselle kulmalipulle astiHaluan nähdä sen, kun Ronaldo alkaa tykittelee kulmia 140km/h – SIIIUUUUU!
Vai olisiko niin fiksu, että olisi kortti jo alla, tekee maalin, riisuu paidan juhliessaan ja siitä toinen keltainen ja suihkuun.Tekiskö vielä samassa tilanteessa? Eka maali ja sitten punainen jostain hulinasta.
O ou.Neiti Penaldolla näyttäisi olevan geelitukka mintissä. Tänään tulee maali.
Olisi pitänyt joo. Mutta koska VAR-kopissa huomasivat paitsion, niin sen jälkeen ei tutkittu lainkaan mahdollista rangaistuspotkua. Jos tuomari olisi viheltänyt rankkarin kentällä, olisi se videotarkistuksen jälkeen peruttu, ja peli jatkunut Espanjan vapaapotkulla.Joo, mutta jatkoiko Saksa peliä rajaheitolla? Ainakin mun mielestä näin tapahtui. Jos oli paitsio niin peliä olisi pitänyt jatkaa Espanjan vaparilla. No voi olla että meni ohi kun piti spämmätä tänne ja muualle samaanaikaan.
"Ann Arbor" on allekirjoittaneen "kärjistetty-minä". :)Tähän väliin pakko sanoa, että ihan hyvässä hengessä ainakin minä tuosta meemeilen :) En mitenkään vittuilumentaaliteetilla. Kiva ollut lukea juttujasi vapaan puolella!
Portugali: Conceicao, Palhinha, Neves, Neto, Ronaldo ja Cancelo.Keilläs on Portugalin ja Ranskan joukkueista keltaisia kortteja sen verran, että ovat vaarassa missaamaan seuraavan matsin!?
Kuka sitä nyt tukka sekaisin töihin menisi.Neiti Penaldolla näyttäisi olevan geelitukka mintissä. Tänään tulee maali.
Niin, mutta nyt kukaan ei päässyt valittamaan kuinka videoiden tarkastelu häiritsee pelin kulkua!!!Olisi pitänyt joo. Mutta koska VAR-kopissa huomasivat paitsion, niin sen jälkeen ei tutkittu lainkaan mahdollista rangaistuspotkua. Jos tuomari olisi viheltänyt rankkarin kentällä, olisi se videotarkistuksen jälkeen peruttu, ja peli jatkunut Espanjan vapaapotkulla.
Liian liukkaat hiukset. Ei tolla tukalla saa tarpeeksi kitkaa palloon.Neiti Penaldolla näyttäisi olevan geelitukka mintissä. Tänään tulee maali.