Kortonkipää vetää kädestä, eikä tule rankkua.Hauskan näköinen tuo hattivatti
Kunnon flipperiä. Romanialla kävi parempi tuuri kuin Suomella aikanaan.
Jos oli huumoria niin ei kyllä juuri naurattanut.Siis, mulle ei ole vieläkään auennut tuo karttajuttu. Mikä homma? Vissiin jotain huumoria, mutta ei aukene..no sama se.
Ei meille kendojanareille aukea tuollaiset prosessikaavat. Totuttu katselemaan vain Skodan mainoksia erätauoilla.Jos oli huumoria niin ei kyllä juuri naurattanut.
Sitä Unkarin maalia tarkoitin, joka hiljensi koko Stadionin.Tarkoitatko sitä tännekin jaettua maalia, oliko Unkaria vastaan VIIMEISELLÄ hetkellä
Siis ideana tossa varmaan oli esitellä joukkueiden pelityyliä tuollaisen karttahassuttelun kautta.Jos oli huumoria niin ei kyllä juuri naurattanut.
Itse ihmettelen, että missä on van Basten!Aha, tänään tulee jalkapalloa telkkarista! Hollanti-Romania, mitenköhän Edgar Davids ja Jaap Stam ovat pärjäilleet Ilie Dumitrescun ja Hagin pyörityksessä? Onkohan Adrian Ilie jengissä myös? Se Chelsean kokaiininokka varmaan vieläkin on pelikiellossa, harmi Romanialle.
Kärkeen Hollannilla on heittää Bergkampia ja van Nistelrooytä ja Kluivertia sun muita, eiköhän ne tämän hoida. Van Der Sar viimeisenä lukkona.
Ootko vaariltasi hänestä jotain tarinoita kuullut?Itse ihmettelen, että missä on van Basten!
Heti O.G.:n jälkeenGakpo ollut kenties kisojen paras pelaaja so far!