Kaljaa olen juonut.Millä eväillä ootte menneet näitä kisoja? Voi olla että perjantain Saksa - Espanja & Ranska - Portugali kattauksessa sihahtaa minulla myös olut.
Kaljaa olen juonut.Millä eväillä ootte menneet näitä kisoja? Voi olla että perjantain Saksa - Espanja & Ranska - Portugali kattauksessa sihahtaa minulla myös olut.
Jätkä(?) on trollannut koko illan noista jäätelöistä:) vielä ei ole keskustelu kuitenkaan lähtenyt rönsyilemään.Tyylikkäät nuo minttu-Puffetin väriset verkkarit. Vähän retro, mutta tyylikkäs.
Jälkimmäiseen osallistun kaikilla lopputuloksilla. Kebab-eläimen liha maistuu hyvältä.Ei, vaan jos tästä tulee viihdyttävä peli niin kyllähän ihmiset tietenkin samantien menevät kauppaan ostamaan ainoastaan Itävaltalaisia ja Turkkilaisia tuotteita!
Vanheni todella hyvin. Valavuorikin kalpenee tämän rinnalla!Haiskahtaa kyllä kunnon ulospuhallus ja pannukakku kun tätä peliä on nyt kaikkien toimesta niin hehkutettu. 0-0 FT, ja Turkki pilkuilla jatkoon.
Mun lempinimi oli yläasteella Puffe tai haukkumanimi. Sinne meni kuti kuin Puffetti suuhun!!Jätkä(?) on trollannut koko illan noista jäätelöistä:) vielä ei ole keskustelu kuitenkaan lähtenyt rönsyilemään.
Onneksi ei ole kuin 90min + lisäajat + jatko-ottelu aikaa tasoittaa ja mennä ohi.No just, missä ne Itävaltaa hehkuttaneet nyt ovat? :D