OstaMuranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo, Colorado Avalanche
Saksa on paska maa - paarmatkin talon kokoisia.
No jos siellä makoillaan vaikka et hipaisekaan niin usein on vaikea tietää koska se oikea sprayn tarve on.Joskus aikoinaan jalkapallossa oli herrasmiessääntö: jos kaveri on kylmäsprayn tarpeessa, niin pallo laitetaan laidasta yli. Tässä turnauksessa on useampi joukkue viisveisannut tästä ja yleensä peli on mennyt aina rumemmaksi tämän jälkeen.
En tykkää suuntauksesta.
Nykyään tuo makoilu niin kauheata että ymmärrän ettei joka kolhusta pistetä palloa yli, kyllä noin silti vielä tehdään jos joku on oikeasti mennyt rikkiJoskus aikoinaan jalkapallossa oli herrasmiessääntö: jos kaveri on kylmäsprayn tarpeessa, niin pallo laitetaan laidasta yli. Tässä turnauksessa on useampi joukkue viisveisannut tästä ja yleensä peli on mennyt aina rumemmaksi tämän jälkeen.
En tykkää suuntauksesta.
Ja vastahan näytettiin vanha kooste, missä Saksa kylmästi teki maalin vaikka turkkilainen makasi maassa loukkaantuneena.Nykyään tuo makoilu niin kauheata että ymmärrän ettei joka kolhusta pistetä palloa yli, kyllä noin silti vielä tehdään jos joku on oikeasti mennyt rikki
Tuossa tosin oli myös se että Lahm oli maalintekopaikassa ja tuosta ei edes pyhimys pistä palloa ulos.Ja vastahan näytettiin vanha kooste, missä Saksa kylmästi teki maalin vaikka turkkilainen makasi maassa loukkaantuneena.
Joskus aikoinaan jalkapallossa oli herrasmiessääntö: jos kaveri on kylmäsprayn tarpeessa, niin pallo laitetaan laidasta yli. Tässä turnauksessa on useampi joukkue viisveisannut tästä ja yleensä peli on mennyt aina rumemmaksi tämän jälkeen.
En tykkää suuntauksesta.
Ja nykyään myös varsinkin päähän osuneista kolahduksista vedetään nopeasti peli poikki, mikä on erittäin hyväIhan tullut vuosia sitten sääntö että tuomarin pitää katkaista peli, eikä pelaajien. Tosin vieläkin tuo tulee usein ”viiveellä”.
Onhan Israel ja Australia euroviisuissakin hei.Hienoa, että kisoihin on USA:n osavaltion lisäksi saatu väriä myös Oseaniasta ja Aasiasta. EM-kisat on globaali turnaus nykyään!
Guler pelaa tosiaan valeysinä, pudottaa välillä hieman hakien selvästi tilaa taskuista. Ja tekee tätä loistavasti, kuten me kaikki Guleria Real Madridissa nähneet tiesimmekin.
Itis sai Turkin maalin jälkeen palloa liikutettua Turkin puolustukseen. Nyt kuitenkin ovat täysin Turkin muodon ulkopuolella eikä tilanteita synny.
Mikä tää nyt on? Näen tuosta painajaisia vielä. Kiitos.Aivan.
Mä oon tullut tulokseen että huomiota ja reaktiota. Mitä koko tuotanto oikeestan hakee. Pitäis vaa ignoorataHaetko sä nämä sun nimimuunnokset jostain halinalleista vai miksi niilläkin vaan kerjäät huomiota?
Perustele!!Mä oon tullut tulokseen että huomiota ja reaktiota. Mitä koko tuotanto oikeestan hakee. Pitäis vaa ignoorata
Tuleeko kuka mieleen?Perustele!!